AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Det som startet å henge ut å være vennskap har endt opp med at vi har vært på noen dater, jeg viste at han aldri hadde hatt langt seriøst forhold før. Men jeg trodde han hadde hatt noen korte forhold eller i det minste noen ONS. Forteller meg i går at han aldri har gått lenger enn å en gang fingret en jente, og ble runket av henne når han var 18. Er det et rødt flagg? Anonymkode: 019b7...18d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det et rødt flagg? Tror du at det finnes en regelbok? Røde flagg er røde for deg, mens de kan være kritthvite for andre. Anonymkode: 3a8dd...111 10 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Rødt flagg er det nå ikke for det er jo ikke noe farlig ved det. En utfordring kan det blir da du må «lære» han opp. Men alle forhold må man lære og lære noe bort i Anonymkode: 1a5c4...c2d 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Om du liker han og vil bli mer kjent så kan jeg ikke se at det er «ett rødt flagg». Anonymkode: 0d892...b24 9 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Syns ikke det, men det må du kjenne på. Anonymkode: 0ac0e...d68 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Ikke rødt flagg i seg selv , men rødt flagg at han forteller deg om seksuelle opplevelser med andre personer på deres date. Det hadde vært så turnoff og respektløst for meg at jeg ikke hadde møtt han mer Anonymkode: 04526...acf 3 1
Gjest Kanino Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det som startet å henge ut å være vennskap har endt opp med at vi har vært på noen dater, jeg viste at han aldri hadde hatt langt seriøst forhold før. Men jeg trodde han hadde hatt noen korte forhold eller i det minste noen ONS. Forteller meg i går at han aldri har gått lenger enn å en gang fingret en jente, og ble runket av henne når han var 18. Er det et rødt flagg? Anonymkode: 019b7...18d Hvorfor er det et rødt flagg ? Jeg hadde heller sett på det som noe positivt at han ikke er en rundbrenner som knuller gud og hvermann.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Nei, jeg vil ikke si at å være jomfru og ikke vært i forhold er et rødt flagg. Om han er av den bitre sorten og mener at 'alt er kvinnenes feil', 'jeg er så snill', 'kvinner skylder meg' osv, det er røde flagg. Anonymkode: 12560...8bc 13 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Kanino skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det et rødt flagg ? Jeg hadde heller sett på det som noe positivt at han ikke er en rundbrenner som knuller gud og hvermann. Og jeg som hadde vært sammen med en aseksuell mann hadde ansett det som rødt flagg. Det er stor forskjell mellom å knulle rundt og å være jomfru når du er over 30. Anonymkode: eb866...039 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og jeg som hadde vært sammen med en aseksuell mann hadde ansett det som rødt flagg. Det er stor forskjell mellom å knulle rundt og å være jomfru når du er over 30. Anonymkode: eb866...039 Det er mange mannlige jomfruer på over 30, og det er som regel fordi de har blitt valgt bort, ikke fordi de er aseksuelle. Av og til handler det om utseende, av og til om status og økonomi, men som regel er det sjenerthet som er årsaken. En litt anonym mann blir ikke sjekket opp på byen, og kvinner sender ham ikke meldinger på datingsider og apper, så hvis noe skal skje, må han ordne det selv, og det nøler han med. Så går årene, og det blir vanskeligere og vanskeligere, spesielt når han vet at damene har begynt å mumle om røde flagg. TS, vi kjenner ikke fyren, så det er ikke så lett å si noe om hva som er årsaken her. Samtidig synes jeg akkurat dette er såpass harmløst at jeg ikke ville tenkt noe særlig på det. Anonymkode: f0443...5aa 9 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det som startet å henge ut å være vennskap har endt opp med at vi har vært på noen dater, jeg viste at han aldri hadde hatt langt seriøst forhold før. Men jeg trodde han hadde hatt noen korte forhold eller i det minste noen ONS. Forteller meg i går at han aldri har gått lenger enn å en gang fingret en jente, og ble runket av henne når han var 18. Er det et rødt flagg? Anonymkode: 019b7...18d Ehhh ja, det er rødt flagg, er det noe å lure på. Virkelig? Anonymkode: 1bcac...8ed 2
KraKriAm Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 Ja, vil i hvert fall si jeg hadde undret meg veldig over at han ikke har hatt sex siden han fingret ei og ble ronket som 18 åring. Ingenting mellom 18 og 32? Rart. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er mange mannlige jomfruer på over 30, og det er som regel fordi de har blitt valgt bort, ikke fordi de er aseksuelle. Av og til handler det om utseende, av og til om status og økonomi, men som regel er det sjenerthet som er årsaken. En litt anonym mann blir ikke sjekket opp på byen, og kvinner sender ham ikke meldinger på datingsider og apper, så hvis noe skal skje, må han ordne det selv, og det nøler han med. Så går årene, og det blir vanskeligere og vanskeligere, spesielt når han vet at damene har begynt å mumle om røde flagg. TS, vi kjenner ikke fyren, så det er ikke så lett å si noe om hva som er årsaken her. Samtidig synes jeg akkurat dette er såpass harmløst at jeg ikke ville tenkt noe særlig på det. Anonymkode: f0443...5aa Der har du helt rett. Sjenerte menn får ikke dame og har heller ikke sex, fordi ingen kvinner prøver seg på vanlige menn. Dårlig selvtillit et det verste som kan skje med en mann i det moderne samfunn. Å være jomfru og uten forholdserfaring etter 30 år er helt vanlig i dagens samfunn. Anonymkode: 0c963...e16 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 Det kommer an på hvorfor og hvordan han selv håndterer det. Bitter jomfru på 30+ er et rødt flagg. I tillegg ønsker jeg meg en mann som vet hva han holder på med, ikke en nybegynner som må læres opp. Anonymkode: f0492...782 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #15 Skrevet 29. desember 2023 KraKriAm skrev (3 minutter siden): Ja, vil i hvert fall si jeg hadde undret meg veldig over at han ikke har hatt sex siden han fingret ei og ble ronket som 18 åring. Ingenting mellom 18 og 32? Rart. Kvinner prøver seg sjeldent på vanlige menn eller de under gjennomsnittet. Enten har du selvtillit og "tar" ei dame, eller så får du ingen ting. Kanskje ts sin date har nylig blitt sterkere og fått mer tro på seg selv. Anonymkode: 0c963...e16 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #16 Skrevet 29. desember 2023 Kanino skrev (33 minutter siden): Hvorfor er det et rødt flagg ? Jeg hadde heller sett på det som noe positivt at han ikke er en rundbrenner som knuller gud og hvermann. Du vet at det fins en mellomting ikke sant? Dessuten er ikke det å ha ligget med mange synonymt med at man må ha vært en rundbrenner fordet. De fleste kvinner husker de første årene som seksuelt aktive med uerfarne menn som holdt et minutt i urytme og ikke hadde peiling eller selvtillit nok til å engang gå ned på kvinnen og bry seg om hennes orgasme på en selvsikker måte. Det er en tid vi ikke vil tilbake til, så der er helt akseptabel preferanse å ikke ville ha en seksuelt uerfaren mann. Anonymkode: 04526...acf 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #17 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vet at det fins en mellomting ikke sant? Dessuten er ikke det å ha ligget med mange synonymt med at man må ha vært en rundbrenner fordet. De fleste kvinner husker de første årene som seksuelt aktive med uerfarne menn som holdt et minutt i urytme og ikke hadde peiling eller selvtillit nok til å engang gå ned på kvinnen og bry seg om hennes orgasme på en selvsikker måte. Det er en tid vi ikke vil tilbake til, så der er helt akseptabel preferanse å ikke ville ha en seksuelt uerfaren mann. Anonymkode: 04526...acf Ikke rart det blir født få barn i dag når alle kvinner skal ha de samme mennene. Anonymkode: 0c963...e16 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #18 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er mange mannlige jomfruer på over 30, og det er som regel fordi de har blitt valgt bort, ikke fordi de er aseksuelle. "Mange" er nok en stor overdrivelse. Men det er ikke sånn at alle uerfarne menn blir valgt bort og avvist. Som oftest handler det om at de velger vekk seg selv, de prøver ikke, de gjør ikke noe for å se tiltrekkende ut, de gjør ikke noe for å trene sosialt, de gjør ikke noe for å få seg dame. De barer surrer rundt med seg og sitt og forventer at sjekking er sånn at det holder å si hei med et smil til nabodama eller kassadama og at hun skal slikke seg rundt munnen tilbake og kaste seg i fanget på dem. Dette er jo de mennene som klager over at "snille menn ikke får dame" fordi de skjønner ikke at å være snill og høflig er noe alle er og at det må mere til. Anonymkode: 04526...acf 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #19 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke rart det blir født få barn i dag når alle kvinner skal ha de samme mennene. Anonymkode: 0c963...e16 Hvorfor sitter du meg når du skriver det, for jeg skrev ingenting som antyder at alle kvinner velger de samme mennene. For det er nemlig ikke sant. Se rundt deg, menn som ser ut som en overvektig Gollum får seg kone og barn. Grunnen til at mange kvinner velger bort barn er blandt annet på grunn av de store helserisikoene ved et svangerskap og fødsel, og på grunn av økonomi, tap av egen livsutfoldelse og fordi det tredje skiftet fremdeles lastes på kvinnen i tillegg til at hun også må ta seg av mannen i tillegg til barn, hus og jobb. Så mange velger bort å barn fordi det er for mye jobb når menn trår til så lite selv. Ikke fordi alle kvinner vil ha samme menn og må være ufrivillig barnløs fordi en kjekkas allerede har nok barn fra før med åtte andre damer 🤦🏻♀️ Anonymkode: 04526...acf 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #20 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har en bror som er 40. Ganske sikker på at han aldri har hatt dame på noe vis. Men han er verdens snilleste og hyggeligste. Den som hadde fått ham er heldig!! God jobb, bolig, bil, båt, tjener godt! Drømmemann!! 😉 Anonymkode: 65b65...053 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå