AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Er det noen her som har fått dekket brystløft pga mye hud? Jeg har født to barn og skal til vurdering. Myye hud etter vektnedgang fra 110kg-60kg. Hva er dine erfaringer isåfall? Anonymkode: 1b700...7e9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Ja. Fikk dekket det da det gikk utover livskvalitet og arbeid. Måtte jo legge om kostholdet for å bevise at jeg ikke ble stor der oppe igjen. Men MR.og andre slitasjeskader beviste at jeg var "melkeku" igjennom mange år. Var ikke godt for rygg,nakke. Sliter ikke med vondt/betennelse i armene lenger. Føler meg litt kastrert, men det får gå.... Anonymkode: 296c4...714
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Fekk det dekka Gått frå 85 M til 80 D/E Heilt fantastisk! Anonymkode: d0feb...34a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Er det reduksjon man får dekket, eller er det løft også? Anonymkode: 78a5c...223
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Det kommer an på graden av problemer man har om man får dekket det. Hvis man har vært plaget med sopp/eksem under brystene over noen år så bør det vel kvalifiseres til løft av brystene. En reduksjon alene gir ikke nødvendigvis løft, slik at man mulig legger inn silikon eller lignende. Det står mer om på klinikker som utfører dette. Anonymkode: b7b12...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå