AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 dere som er gravide når dere skal gifte dere, åssen løser det seg med tanke på at man må ordne brudekjolen i et halvt år i forveien? Anonymkode: c4b88...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Da må man vel kjøpe en sånn i et litt mer stretchy stoff? En sånn som strammer fint over magen 🥰 Anonymkode: a24b0...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Ja men str blir jo sinsykt stor forskjell på et halvt år Anonymkode: c4b88...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Kommer an på hvilken brudestil du er ute etter. Vil du skjule eller fremheve magen? Jeg giftet meg da jeg var nesten 8 måneder gravid. Fant kjole ca 2 måneder før bryllupet. Det var en helt vanlig brudekjole da jeg ikke ønsket en gravid-brudekjole som fremhevet magen. I Brudesalongen tilpasset vi gradvis kjolen frem mot bryllupet. Det er ikke bare magen som vokser, men bh-størrelsen øker gjerne også. Så hele kjolen ble justert. Lukningen i ryggen på kjolen var opprinnelig knapper, men de ble byttet ut med snøring som enkelt kunne tilpasses magemålet. Jeg synes ikke snøring er så pent, men det var eneste mulighet her og det ble litt skjult når sløret dekket den. På bryllupsdagen gikk det nesten ikke an å se at jeg var gravid, selv om magen egentlig var stor og det var akkurat den effekten jeg ville ha. I tillegg hadde jeg en litt stor brudebukett. Hvis man ønsker å fremheve magen mest mulig er det jo bare å velge en gravid-brudekjole eller kjole med stretchy stoff og/eller empire snitt eller annen type høy skjæring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå