Gå til innhold

Hva skal vi menn fra lite sentrale steder gjøre? Ingen kvinner her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de single damene har reist for å studere og kom aldri tilbake. Her jeg bor er det en stor skjevfordeling menn. Leste på ssb at det var 80 kvinner for hver 100 mann. Slik er det i mange bygder og byer uten høyskoler og universitet.

Jeg vil ikke flytte til byene fordi jeg trives så dårlig der. Bodde en periode i en storby, men det likte jeg ikke.

Jeg vil med all sannsynlighet forbli singel og barnløs på grunn av dette. Og det er for øvrig ikke rart at så mange blir det gitt skjevfordelingen av kjønnene. 

Anonymkode: 87ba1...d62

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk fantasien. 

Anonymkode: 9e297...279

Skrevet

Date Ukrainere. Det er masse kvinner i alle aldere som kommer hit. Masse av de er her i byene. Hører stadig øst europeisk språk

Anonymkode: 5589b...ca8

• Liker 1
Skrevet

Er du helt sikker på at det ikke er noen damer der?

Om du befinner deg på et virkelig lite sted så vet du jo sikkert om alle som bor der, men om det er en mengde mennesker hvor du bor ikke undervurder at det kanskje kan være kvinner der, du bare treffer ikke på dem. 

Hilsen kvinne på lite sted som må bli flinkere til å oppsøke menn.

Du kan jo møte noe på nett fra enten andre steder i Norge eller utlandet, som kanskje vil flytte dit du bor også? 

Krysser fingrene for at du ikke forblir singel og barnløs 😊

Anonymkode: 505fc...02f

• Liker 4
Skrevet

Sørg for å gjøre deg mer attraktiv selv. Utdanning er ikke bare for kvinner, vet du. ;) Mangel på arbeidsplasser er ikke eneste grunn til at kvinner ikke vender tilbake. Det handler like mye om at man ønsker en likeverdig partner i dagliglivet. Det finner ikke kvinnene på bygda når mennene har sovet i timen og sakket akterut intellektuelt. 

Norske bygder trenger både kvinner og menn med driv, initiativ og kompetanse hvis de skal overleve. 

Anonymkode: 6a80e...5eb

• Liker 14
Skrevet

Invitere en dame fra byen?

Imponere med sånn avsidesgreier som jakt, fiske, graving av laks etc...

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du helt sikker på at det ikke er noen damer der?

Om du befinner deg på et virkelig lite sted så vet du jo sikkert om alle som bor der, men om det er en mengde mennesker hvor du bor ikke undervurder at det kanskje kan være kvinner der, du bare treffer ikke på dem. 

Hilsen kvinne på lite sted som må bli flinkere til å oppsøke menn.

Du kan jo møte noe på nett fra enten andre steder i Norge eller utlandet, som kanskje vil flytte dit du bor også? 

Krysser fingrene for at du ikke forblir singel og barnløs 😊

Jeg bor i en småby med rundt 10 000 innbyggere. Men det hjelper jo ikke når det er langt fra de store studiestedene. Da vil jo det bli mye flere menn enn kvinner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Date Ukrainere. Det er masse kvinner i alle aldere som kommer hit. Masse av de er her i byene. Hører stadig øst europeisk språk

De fleste ukrainske damer som kommer hit, har en mann igjen i hjemlandet. De er heller ikke vant med å bidra økonomisk 50/50 eller leve med en slabbedask som aldri kjøper blomster, går i joggedress og promper foran partner. 

Anonymkode: b84f7...7f3

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Sørg for å gjøre deg mer attraktiv selv. Utdanning er ikke bare for kvinner, vet du. ;) Mangel på arbeidsplasser er ikke eneste grunn til at kvinner ikke vender tilbake. Det handler like mye om at man ønsker en likeverdig partner i dagliglivet. Det finner ikke kvinnene på bygda når mennene har sovet i timen og sakket akterut intellektuelt. 

Norske bygder trenger både kvinner og menn med driv, initiativ og kompetanse hvis de skal overleve. 

Anonymkode: 6a80e...5eb

Jeg tror ikke damene tenker slik, fordi de stort sett utdanner seg til gjennomsnittlige jobber med vanlig lønn. Det er jo ikke så mange blant dem som blir advokater, leger ol. Detes likeverdige blir jo bedriftsledere, grundere og mennene i samme yrker.

Det intellektuelle her er nok ikke en del av saken. Bare geografi.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste ukrainske damer som kommer hit, har en mann igjen i hjemlandet. De er heller ikke vant med å bidra økonomisk 50/50 eller leve med en slabbedask som aldri kjøper blomster, går i joggedress og promper foran partner. 

Anonymkode: b84f7...7f3

Nei de fleste voksne damene har mistet mann. kjæreste, forlovede, bror og sønn i krigen. En hel generasjon unge menn er borte. (ca 1 mill) ved å telle nye gravsteder. Noen få menn har klart å flykte med kone. De er ikke mange.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bor i en småby med rundt 10 000 innbyggere. Men det hjelper jo ikke når det er langt fra de store studiestedene. Da vil jo det bli mye flere menn enn kvinner.

Det blir det, trist. 

Bor i lignende by, er mange kvinner her, men er usikker hvor mange menn. Og vet heller ikke hvor mange som er singel osv. 

Skrevet

Jeg bor landlig selv og ønsker ideelt sett å møte en mann som gjør det samme da jeg tenker at de innebærer at vi har litt likt syn på hvordan vi ønsker å leve. For min del har dessverre bygdemennene skuffet med å ikke svare etc(er egentlig bydame opprinnelig), virker tafatt rett og slett. Ellers er jeg åpen for å treffe menn med litt avstand det er ikke noe hinder om de bor et par timer unna, kanskje utvide radiusen litt?

Anonymkode: 69d5a...175

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En går da på jakt der jaktmarkene er, så også når en skal "jakte" damer. 

Anonymkode: 397c8...441

• Liker 3
Skrevet

Selv ved 50/50 fordeling av kjønn, så er det ikke gitt at man finner seg noen.  

Anonymkode: a8819...5a3

• Nyttig 3
Skrevet

Du trenger ikke å gjøre en verdens ting. Det er ikke ditt ansvar å innrette deg og legge om livet ditt for å få deg en kvinne. Du ikke gifte deg.

La dem styre på i storbyene om du vil, det du burde gjøre er å engasjere deg politisk og ta kontroll over ditt produktive utbytte. Blir feil at du skal finansiere kvinnene som flytter fra deg. 

Anonymkode: 9c3c6...7aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med i et kirkemiljø i en større by. Kirkene er flinke til å invitere inn Ukrainere. Det er flest damer i alle aldere som kommer. Så det er masse muligheter for menn som vil ha dame.

Skrevet

Noen få menn har klart å flykte med kone. De er ikke mange.

Det var ikke det den du siterte skrev heller.

Anonymkode: 475df...eb0

• Liker 2
Skrevet

En går da på jakt der jaktmarkene er, så også når en skal "jakte" damer. 

Anonymkode: 397c8...441

Gå inn i kirken. Flest damer både norske og utenlandske. Nå Ukrainske damer

Skrevet

Jeg bor landlig selv og ønsker ideelt sett å møte en mann som gjør det samme da jeg tenker at de innebærer at vi har litt likt syn på hvordan vi ønsker å leve. For min del har dessverre bygdemennene skuffet med å ikke svare etc(er egentlig bydame opprinnelig), virker tafatt rett og slett. Ellers er jeg åpen for å treffe menn med litt avstand det er ikke noe hinder om de bor et par timer unna, kanskje utvide radiusen litt?

Anonymkode: 69d5a...175

tafatt er det rette ordet. :P 

Anonymkode: 1454b...7f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...