AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #21 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg måtte sjekke Fürst nå, jeg har ligget på 11,9 uten at noen har reagert ihvertfall. Prøven før og etter (var jo en stund i mellom) var på hhv 9,2 og 8,2... Vil tro det er innenfor normal variabel! Anonymkode: 6b5fd...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. desember 2023 #22 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så det på prøvesvaret. Legen skriver at "prøvene er normale", men det er jo ikke normalt når b - leukocytter har høyere verdi. Noen som har peiling? Er veldig bekymret 😔 Anonymkode: 2a776...b38 Slettet fordi jeg anser innlegg# 11 og 20 for bedre. Endret 29. desember 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #23 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg har kronisk forhøyet leukocytter og crp uten at fastlegen er bekymret. Mitt normale nivå er til og med høyere enn ditt. Anonymkode: 7897d...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #24 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har kronisk forhøyet leukocytter og crp uten at fastlegen er bekymret. Mitt normale nivå er til og med høyere enn ditt. Anonymkode: 7897d...e2f Jeg har også alltid forhøyet crp. Kan jeg spørre hva din pleier å ligge på? Anonymkode: 6b5fd...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #25 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har kronisk forhøyet leukocytter og crp uten at fastlegen er bekymret. Mitt normale nivå er til og med høyere enn ditt. Anonymkode: 7897d...e2f Har legen sagt noe om hvorfor det er sånn? Anonymkode: 2a776...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 30. desember 2023 #26 Del Skrevet 30. desember 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå