Gå til innhold

Hva slags klær passer den som ikke har skikkelige former av en kropp og som er midt i 30åra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær passer den som ikke har skikkelige former av en kropp og som er midt i 30åra? Trenger noen tips gjerne med bilder.

Anonymkode: 77bc7...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "skikkelige former av en kropp"?

• Nyttig 2
Skrevet
MarianneE skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med "skikkelige former av en kropp"?

Hofter og rumpe

Skrevet

Mener du tykk eller slank uformelig?

• Liker 2
Skrevet

Google «kle deg etter din fasong» og se. Kanskje er du rektangel, som meg? Jeg har lite markert midje, og er ganske lik bred over skuldre og hofter. Jeg kler å lage litt fokus på midje for å få mer feminin fasong. 

Anonymkode: cd50f...8f4

Skrevet

De fleste modeller har lite former, så da vil vel klærne se ut omtrent likedan på deg som på modellbildene. Vil tro det er mer utfordrene MED former.

Skrevet
Olaug Olsen skrev (4 minutter siden):

Mener du tykk eller slank uformelig?

Midt på vil jeg tro :)

Skrevet

Ville startet med noe litt basic, og så utvidet spekteret etter behov. Skal du ha klær til jobb, fest eller uformelt?

Hovedbilde 5, Forstørre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Olaug Olsen skrev (1 time siden):

Ville startet med noe litt basic, og så utvidet spekteret etter behov. Skal du ha klær til jobb, fest eller uformelt?

Hovedbilde 5, Forstørre

Jeg tenker både til jobb og uformelt

Skrevet

Ulike ting ser bra ut på ulike folk. Jeg ser merkelig og stiv ut i dressbukse og skjorter, mens venninnen min ser fantastisk ut i sånne antrekk. Vi har helt ulik kroppstype. 

Så du bør finne ut hvilken Kibbe type og årstid du er, så du kan se ut som ditt beste jeg. Ally Art har en brilliant YouTube-kanal som gir masse gode tips:

Og denne hjemmesiden hjelper deg å finne de beste fargene for akkurat deg: (skroll helt ned for å se resten av alternativene) 

https://theconceptwardrobe.com/colour-analysis-comprehensive-guides/soft-autumn-a-comprehensive-guide

Dette er en god start til å føle seg bedre. Alle mennesker er ikke klassisk vakre, det er riktig. Men alle kan bli den beste utgaven av seg selv! ❤️

Og til slutt, ta vare på deg selv! Spis sunt (sjekk Marit Kolby, hun har en super instagramkonto og en bok jeg anbefaler), vær aktiv, få frisk luft og nok søvn.

https://instagram.com/marit_kolby?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Anonymkode: 72b7a...c0f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Kjoler

Anonymkode: d1da7...f0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...