AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Hva slags klær passer den som ikke har skikkelige former av en kropp og som er midt i 30åra? Trenger noen tips gjerne med bilder. Anonymkode: 77bc7...ba7
MarianneE Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Hva mener du med "skikkelige former av en kropp"? 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Hva mener du med "skikkelige former av en kropp"? Hofter og rumpe Anonymkode: 77bc7...ba7
Olaug Olsen Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Mener du tykk eller slank uformelig? 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Google «kle deg etter din fasong» og se. Kanskje er du rektangel, som meg? Jeg har lite markert midje, og er ganske lik bred over skuldre og hofter. Jeg kler å lage litt fokus på midje for å få mer feminin fasong. Anonymkode: cd50f...8f4
Yodas Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 De fleste modeller har lite former, så da vil vel klærne se ut omtrent likedan på deg som på modellbildene. Vil tro det er mer utfordrene MED former.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Olaug Olsen skrev (4 minutter siden): Mener du tykk eller slank uformelig? Midt på vil jeg tro Anonymkode: 77bc7...ba7
Olaug Olsen Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Ville startet med noe litt basic, og så utvidet spekteret etter behov. Skal du ha klær til jobb, fest eller uformelt? 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Olaug Olsen skrev (1 time siden): Ville startet med noe litt basic, og så utvidet spekteret etter behov. Skal du ha klær til jobb, fest eller uformelt? Jeg tenker både til jobb og uformelt Anonymkode: 77bc7...ba7
Olaug Olsen Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 (endret) Ja men hva liker du? Feminin stil eller sånn klassisk. Jeg synes Twiggy har en super stil, og hun har ikke former i det hele tatt. Mye å lære. Hun holder stilen bra, og mottoet "That's not my age" fungerer ettersom man drar på seg år: https://thatsnotmyage.com/beauty-at-any-age/50-years-of-fashion-icon-twiggy/ Endret 29. desember 2023 av Olaug Olsen
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 Ulike ting ser bra ut på ulike folk. Jeg ser merkelig og stiv ut i dressbukse og skjorter, mens venninnen min ser fantastisk ut i sånne antrekk. Vi har helt ulik kroppstype. Så du bør finne ut hvilken Kibbe type og årstid du er, så du kan se ut som ditt beste jeg. Ally Art har en brilliant YouTube-kanal som gir masse gode tips: Og denne hjemmesiden hjelper deg å finne de beste fargene for akkurat deg: (skroll helt ned for å se resten av alternativene) https://theconceptwardrobe.com/colour-analysis-comprehensive-guides/soft-autumn-a-comprehensive-guide Dette er en god start til å føle seg bedre. Alle mennesker er ikke klassisk vakre, det er riktig. Men alle kan bli den beste utgaven av seg selv! ❤️ Og til slutt, ta vare på deg selv! Spis sunt (sjekk Marit Kolby, hun har en super instagramkonto og en bok jeg anbefaler), vær aktiv, få frisk luft og nok søvn. https://instagram.com/marit_kolby?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Anonymkode: 72b7a...c0f 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå