Gjest Tom Peng Pung Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Kan hunder som biter rehabiliteres ? Vi har selv ett barn som ble bitt av en jack russel terrier mens hun gikk hjem fra skolen, jeg var klokkeklar at hunden måtte avlives fra første stund, men hundeeier prøvde seg med å foreslå at hunden kunne omplasseres, det sa jeg tvert nei til da det i min mening bare er å flytte problemet ett annet sted, når blir neste barn bitt liksom ? Derfor syns jeg det er sterkt provoserende å se diverse videoer på youtube der åpenbart farlige hunder bli rehabilitert, kommentarfeltene strømmer over med kommentarer hvor bra det er at hunden får leve, ta en feks en titt på videoene til denne karen som kaller seg the dog daddy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Det kommer jo helt an på hvorfor hunden biter. Og nyopprettet bruker med kontroversielt tema som deler videoklipp av denne treneren, gjør det jo kun for å provosere. (Les: trolle) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Peng Pung Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Troyamin skrev (3 minutter siden): Det kommer jo helt an på hvorfor hunden biter. Og nyopprettet bruker med kontroversielt tema som deler videoklipp av denne treneren, gjør det jo kun for å provosere. (Les: trolle) Trolle ? Selv om du synes temaet er kontroversielt så betyr ikke det at det er en aktuell problemstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 -2/10 Godt juleferien snart er over. Anonymkode: fb05e...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå