AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Har en ny date som har sagt at han fantaserer om å forføre meg i stay-ups eller strømper. Ikke som en fetisj, men mer som noe han synes er søtt og tennende. Jeg har ikke testet, men har ingen problemer med det, tenkte å handle i dag. Bare litt nysgjerrig, føler du deg sexy med sånne strømper på, eller er det noe du bruker for mannens skyld? Anonymkode: 4a960...5dd
bullehurk Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Ja, jeg føler meg sexy selv + at jeg blir tent av hans kåthet. Win - win. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Ville lett gjort det om kjæresten spurte Anonymkode: 49f86...18e
Katie Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 Begge deler. Vi begge synes det er pent, jeg kan lett kle meg i det enten for å overraske han litt, eller han ber meg om å være kledd sånn og sånn til han kommer hjem. Begge vinner på det uansett. 1
Rosa Dartle Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Bruker det både for egen skyld og mannen sin skyld. Jeg føler meg fin i det, og det synes han også 😄
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Ja 😊 Det er noe av det sexyeste jeg bruker. Brukte det nøytralt en gang under bukse for varmens del, de var i ull. Merket den tilfeldige mannen jeg måtte rulle opp buksebenet for likte det, var litt pinlig, mente ikke å forføre han på noe vis, håper ikke han trodde det 😂 Anonymkode: 55633...d2e
bullehurk Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 bullehurk skrev (3 timer siden): Ja, jeg føler meg sexy selv + at jeg blir tent av hans kåthet. Win - win. Må legge til at jeg foretrekker de med søm, de med silikonkant gnager så ubehagelig på lårene. Litt dyrere, men verdt det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Skulle ønske de lagde stay-ups i samme stil som nylonstrømper. Det er så utrolig sexy med hel fotforsterkning slik "gamle" nylonstrømper har. Men liker ikke å gå med hofteholder slik det kreves ved bruk av de. Noen som kjenner til stayup-strømper som har denne detaljen? Anonymkode: e65c4...724 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Nei, jeg føler meg helt grusom i stayups. Men det finnes heller ikke en mann med synet i behold som ville synes jeg var sexy i det, så det spiller liten rolle. Jeg er lav, så har ikke spesielt lange ben, og de er i tillegg såpass muskuløse at de blir litt brede og klumpete. Meg i stayups vil på en god dag se ut som noen har kledd opp en mannlig fotballspiller i kvinneklær, og det er mer komisk enn sexy, for å si det forsiktig. Anonymkode: e571e...7fc 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 Vil ikke anbefale å dresse deg opp sånn for en date. Ikke gi kjærestefordeler til menn du ikke er kjæreste med, da har de det som plommen i egget som uforpliktende pulevenn og innser at de ikke trenger å eskalere fra dating til forhold fordi de får alt de vil ha ut fra datingen. Anonymkode: e30dc...31d 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 bullehurk skrev (1 time siden): Må legge til at jeg foretrekker de med søm, de med silikonkant gnager så ubehagelig på lårene. Litt dyrere, men verdt det. Er det de med søm bak du mener? Fås jo strømpebukser med søm bak også. Anonymkode: e65c4...724
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det de med søm bak du mener? Fås jo strømpebukser med søm bak også. Anonymkode: e65c4...724 Jeg vet ikke hvordan det er med deg men jeg føler meg i alle fall ikke på langt nær så sexy i strømpebukser som i stay-ups eller strømper med hofteholdere. Søm eller ikke. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skulle ønske de lagde stay-ups i samme stil som nylonstrømper. Det er så utrolig sexy med hel fotforsterkning slik "gamle" nylonstrømper har. Men liker ikke å gå med hofteholder slik det kreves ved bruk av de. Noen som kjenner til stayup-strømper som har denne detaljen? Anonymkode: e65c4...724 Fotforsterkningen som går litt opp på helen har forskjellig navn ettersom hvilken fasong avslutningen har. F.eks. Cuban heel eller French heel. Du kan jo søke med de begrepene, se hva du finner. Jeg fant f.eks. disse: https://www.uktights.com/product/1880/gipsy-seamed-cuban-heel-hold-ups https://www.dreamgirlofficial.com/products/cuban-heel-sheer-stay-up-thigh-high-stockings-with-contrast-seam-detail Anonymkode: 52df4...252 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 Nei føler meg som en klovn. Heldigvis synes mannen at det ser teit ut også så vinn vinn på det området. Kler meg gjerne pent og sexy for mannen men her kan vi altså begge styre oss da vi ikke finner dette fint i det hele tatt. Anonymkode: 1c657...6af 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #14 Skrevet 29. desember 2023 Jaa ✔️ har ingen kjæreste meg går i det hele tiden Anonymkode: 50c45...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #15 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan det er med deg men jeg føler meg i alle fall ikke på langt nær så sexy i strømpebukser som i stay-ups eller strømper med hofteholdere. Søm eller ikke. Fotforsterkningen som går litt opp på helen har forskjellig navn ettersom hvilken fasong avslutningen har. F.eks. Cuban heel eller French heel. Du kan jo søke med de begrepene, se hva du finner. Jeg fant f.eks. disse: https://www.uktights.com/product/1880/gipsy-seamed-cuban-heel-hold-ups https://www.dreamgirlofficial.com/products/cuban-heel-sheer-stay-up-thigh-high-stockings-with-contrast-seam-detail Anonymkode: 52df4...252 Nå var det en variant uten søm bak jeg ser etter, men som har denne forsterkningen på fot/helen. Denne sømmen synes jeg personlig blir litt harry. Mer som varianten i denne reklamen: Anonymkode: e65c4...724
bullehurk Skrevet 29. desember 2023 #16 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan det er med deg men jeg føler meg i alle fall ikke på langt nær så sexy i strømpebukser som i stay-ups eller strømper med hofteholdere. + 1 Bruker å bytte på stayups og strømper/hh.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #17 Skrevet 29. desember 2023 Joda, finnes mange flere varianter i strømpebukser som er bedre en strømper. Utvalget av mønster, man får varianter med åpning i skrittet++ Anonymkode: e65c4...724 2
laperla Skrevet 30. desember 2023 #18 Skrevet 30. desember 2023 Føler meg ekstra fin med det. Det drar opp undertøyet og hele antrekket. Selv om det ikke synes. Har også tatt det på fordi en date har spurt om jeg ikke kan ha stay ups på, også har de kanskje vært såvidt synlig ved et par anledninger f.eks. Less is more.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #19 Skrevet 30. desember 2023 laperla skrev (8 timer siden): Føler meg ekstra fin med det. Det drar opp undertøyet og hele antrekket. Selv om det ikke synes. Har også tatt det på fordi en date har spurt om jeg ikke kan ha stay ups på, også har de kanskje vært såvidt synlig ved et par anledninger f.eks. Less is more. Man får jo naken hud øverst på låra, og det er ikke spesielt deilig nå i kulda? Personlig synes jeg det er like sexy med strømpebukse som er "Ouvert" - åpen i skrittet! Praktisk når man skal tisse også. Alle menn jeg vet om tenner på det. Anonymkode: e65c4...724 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #20 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle menn jeg vet om tenner på det. Åpen strømpebukse gir ikke på noen måte samme tenning som stayups eller srømper/hh. Snakker for meg selv Hilsen mann Anonymkode: 3eebc...8cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå