Gå til innhold

Er det mangel på menn i verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mangel på menn i dag? 

Jeg spør bare, er jo så mange menn som tillater seg å oppføre seg så dårlig mot kvinner. 

Er de en mangelvare? 

Anonymkode: c3eff...81a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der tror jeg er 50/50 

Anonymkode: f156e...3ec

• Liker 1
Skrevet

I følge deg er menn produkter det kan være overskudd og mangel av?

Og deres atferd bør være i tråd med en oppfattet verdi som fastslås ved grad av knapphet?

Kanskje jobbe litt med menneskesynet ditt, så behandler nok menn deg bedre. 

Anonymkode: 71a8c...667

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

I følge deg er menn produkter det kan være overskudd og mangel av?

Og deres atferd bør være i tråd med en oppfattet verdi som fastslås ved grad av knapphet?

Kanskje jobbe litt med menneskesynet ditt, så behandler nok menn deg bedre. 

Ja det spørs jo om de vil ha kvinner da. Jeg bare spør ettersom så mange menn oppfører seg som dritt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det spørs jo om de vil ha kvinner da. Jeg bare spør ettersom så mange menn oppfører seg som dritt. 

Det er mange som er ufine ja, men så mange som det finns i verden, så er det jo mulig å unngå dem og fortsatt ha mann i livet både for kjærlighet, vennskap, familie og annet 😊

Mange kvinner som er ufine også. Har bestemt meg for å bare prøve å ignorere de ufine så lenge jeg ikke ser dem gjøre noe alvorlig så du må bryte inn. 

Anonymkode: 1bb51...9d6

• Liker 3
Skrevet

I Norge er det ca 42 000 flere menn enn kvinner. Hver fjerde norske mann over 40 år er enslig og barnløs. 

Anonymkode: 98fa3...2de

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg spør bare, er jo så mange menn som tillater seg å oppføre seg så dårlig mot kvinner. 

Er de en mangelvare? 

90% er simps. Så resten kan gjore hva de vil uten konsekvenser. 

Skrevet

Dagens datingmarked har skapt en del incels, også er det en del som ikke forstår dette. De vil alltid være på jakt og aldri lære hva de gjør galt. De av oss som er seriøse, blir fort nettopp det!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er enig i at mange oppfører seg som dritt. Likevel klarte til og med mindre attraktive meg finne en god og omsorgsfull mann. Og ham skal jeg prøve å holde på for resten av livet, hvis det er det han vil. 

Anonymkode: 0758d...cab

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
tidsfordriv2023 skrev (14 minutter siden):

90% er simps

Det var mye. Hva får deg til å mene dette?

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
1 minutt siden, Atragon said:

Det var mye. Hva får deg til å mene dette?

Bare generell oppfattning av menn jeg ser rundt omkring meg. 

Skrevet
tidsfordriv2023 skrev (1 minutt siden):

Bare generell oppfattning av menn jeg ser rundt omkring meg. 

Og det er 90% av menn? :fnise:

Skrevet

Kommer nok an på hvilken aldersgruppe du befinner deg i og hvor du møter disse mennene. 

Anonymkode: 5ed10...aca

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er de en mangelvare? 

Ja vil jeg si. 
Matcha med en fyr på happn og det eneste han begynte med var å snakke om et annet kvinnfolk og om slave kontrakt. 
Det begynner å bli for dumt. 
Vil gjerne ha en normal samtale som ikke dreier seg om sex🙄

Anonymkode: 25471...693

• Nyttig 2
Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
9 minutter siden, Atragon said:

Og det er 90% av menn? :fnise:

Du er ikke dum. Du forstår hva jeg mener. 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Interessant. Ifølge deg er det kvinners skyld at menn oppfører seg dårlig og det må eksistere en grunn for å oppføre seg bra, og denne grunnen må selvsagt gagne deg selv. 

Du beviste nettopp ts sin påstand ved å forsøke å argumentere mot. Gratulerer 🥳

Anonymkode: 97949...834

Hvis (mange) kvinner behandler menn «dårlig» og (mange) menn behandler kvinner «dårlig» så får man kanskje en selvforsterkende spiral hvor det er vanskellg å si hvem som egentlig har skylda.

Anonymkode: 05638...21f

Skrevet

Med all type krig og elendighet i verden så vil det det 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

I Norge er det ca 42 000 flere menn enn kvinner. Hver fjerde norske mann over 40 år er enslig og barnløs. 

Anonymkode: 98fa3...2de

Nyttig å vite. Bare litt dumt at de som oppfører seg dårlig til slutt drar til Thailand og Filippinene etc.  skaffer seg dame. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Interessant. Ifølge deg er det kvinners skyld at menn oppfører seg dårlig og det må eksistere en grunn for å oppføre seg bra, og denne grunnen må selvsagt gagne deg selv. 

Du beviste nettopp ts sin påstand ved å forsøke å argumentere mot. Gratulerer 🥳

Anonymkode: 97949...834

Ts påstand om at menn oppfører seg dårlig? Det stilte jeg meg aldri imot, men kan oppfører seg svært dårlig. Forferdelig til tider. 

Jeg er ikke en motstander av god oppførsel, det jeg reagerer på er den  kommodifiserende språkbruken og holdningen om at menn skylder kvinner å oppføre seg bra og være ydmyke ovenfor dem, på grunn av at det er flere menn. Spesielt mtp at mannsoverskuddet i dette landet, som historisk sett har født flere kvinner skyldes innvandring, og at det politiske klimaet er ganske mannsfiendtlig (jeg forventer ikke at dette er noe du oppfatter).

Jeg forstår godt at menn oppfører seg dårlig, og dere må bare forberede dere på at de kommer til å begynne å oppføre seg mye verre i årene som kommer. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Finnes nok av både menn og kvinner som oppfører seg dritt. Men må jo si du har et forskrudd syn på menn. Om du snakker av erfaring så er det vell gjerne derfor de behandler deg dritt, for du ikke klarer og oppføre deg.

Sånn man reder, så ligger man

Endret av Kanino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...