AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Skrevet 29. desember 2023 Leste at det nettopp har komme ten ny variant og atbde som hadde corona i høst kan få denne varianten også. Jeg hadde corona for 5 uker siden og var da sengeliggende og febersyk. Nå har jeg blitt kraftig forkjølet igjen, med tykt grønt/brunt slim, tett nese og halsbetennelse. Er dette vanlige symptomer for siste varianten og kan det være jeg har fått Corona igjen etter 5 uker? Jeg har tatt influensavaksinen, og infuensa blir man vel sykere av enn bare forkjølelsessymptomer. En ting til. Hvor kraftig kan halsbetennelsen være før man går til legen med det? Jeg er der at jeg har problemer med å sove og halsen er varm og verken selv når jeg ikke svelger. Ingen feber foreløpig. Anonymkode: 0028e...6a3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Skrevet 29. desember 2023 Jeg har korona nå. Fryser,slapp og tett.Hoster og nyser Anonymkode: 45760...d7a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Skrevet 29. desember 2023 Nettopp ferdig, eller i hvertfall i sluttfasen. Jeg hadde ikke feber, men veldig feberfølelse. Frøys veldig, så veldig varm. Slapp, kroppsverk første dagene. Nattesvette, og menstruasjon kom dagen jeg ble syk (lenge før tiden). Så hormonelle ting ble påvirket denne gangen. I tillegg sår/vondt i brystet, veldig svimmel, kvalm, og trykkende hodepine. Hadde samme type hodepine sist jeg hadde covid. Alt i alt et relativt mildt forløp. Anonymkode: fddcc...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå