AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #1 Del Skrevet 29. desember 2023 Er spent på året 2024, om utfordringene vil roe seg, om kjærligheten vil blomstre, og generelt om jeg vil få et godt år? Evt gode råd på veien? Setter stor pris på hjelpen hvis noen har lyst å trekke kort for meg❤️ Anonymkode: bfbbc...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Prøver å sende denne opp igjen😊 Anonymkode: bfbbc...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Hadde kontaktet en ekte synsk med godt rykte dersom jeg var deg, virkelig lurte Anonymkode: b08c6...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuka Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Sånt er alltid vanskelig ut av det blå hvis man ikke er virkelig sterk dessverre. Men, håper du får svar og treff fra noen virkelig seriøse 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde kontaktet en ekte synsk med godt rykte dersom jeg var deg, virkelig lurte Anonymkode: b08c6...a00 Ja det kan jeg jo alltids vurdere😊 Men hadde lyst å prøve å spørre her, vet det er noen klarsynte med gode evner her inne😊 Anonymkode: bfbbc...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Nuka skrev (12 timer siden): Sånt er alltid vanskelig ut av det blå hvis man ikke er virkelig sterk dessverre. Men, håper du får svar og treff fra noen virkelig seriøse 🌺 Tusen takk❤️ Anonymkode: bfbbc...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Er du en av dem som tror at det er noen utenforstående som skal sparke ballen for deg og at klarsynte skal se hvor den kommer å havne før ballen er sparket? Det du har satt igang i ord, handlinger og tanker har fått sine konsekvenser og for å få 2024 til å bli best mulig må du handle. Gjør du ikke det, men venter på at spådamer skal se deg sittende passiv og likevel tror at prinsen vil legge merke til deg bakom gardinen istedenfor å forelske seg i den han finner på sin egen effektive luftetur så har du misforstått både spådom og ditt eget ansvar for å få gjort det beste du kan. Ingen kort i verden vil hjelpe deg så lenge du forventer jobben gjøres uten din medvirkning. Siden kort er til for selvinnsiktens skyld kan de hjelpe deg å få brutt opp tankemønstre eller se hva du selv blokkerer, men det forutsetter at du ikke spør noen som ikke tør si deg rett opp i ansiktet at 'dette må du forandre på' og ikke som de 'klarsynte' du treffer på her inne som stiller seg i kø for å trøste deg og for å fortelle deg at det du hittil har gjort fungerer uansett fordi de ser en prins i noen kort som ikke noensinne har fortalt om prinser eller fremtid, men de lager seg en historie og legger et kort eller to på fremtid, når det i beste fall er en mulig prognose slik som meterologene ser et skysystem komme fra vest og følger det tett og melder regn, men ikke ser det løser seg opp fordi de ennå ikke har sett at det bygger seg opp til høytrykk. Du er ikke et skysystem, men det er du som velger om du vil blåse mot nord eller mot sør. Det hjelper deg svært lite om noen gir deg falske foehåpninger, når det eneste det handler om er deg og hva DU gjør utav det du har og hvordan du velger dine skritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 Lawyam skrev (22 minutter siden): Er du en av dem som tror at det er noen utenforstående som skal sparke ballen for deg og at klarsynte skal se hvor den kommer å havne før ballen er sparket? Det du har satt igang i ord, handlinger og tanker har fått sine konsekvenser og for å få 2024 til å bli best mulig må du handle. Gjør du ikke det, men venter på at spådamer skal se deg sittende passiv og likevel tror at prinsen vil legge merke til deg bakom gardinen istedenfor å forelske seg i den han finner på sin egen effektive luftetur så har du misforstått både spådom og ditt eget ansvar for å få gjort det beste du kan. Ingen kort i verden vil hjelpe deg så lenge du forventer jobben gjøres uten din medvirkning. Siden kort er til for selvinnsiktens skyld kan de hjelpe deg å få brutt opp tankemønstre eller se hva du selv blokkerer, men det forutsetter at du ikke spør noen som ikke tør si deg rett opp i ansiktet at 'dette må du forandre på' og ikke som de 'klarsynte' du treffer på her inne som stiller seg i kø for å trøste deg og for å fortelle deg at det du hittil har gjort fungerer uansett fordi de ser en prins i noen kort som ikke noensinne har fortalt om prinser eller fremtid, men de lager seg en historie og legger et kort eller to på fremtid, når det i beste fall er en mulig prognose slik som meterologene ser et skysystem komme fra vest og følger det tett og melder regn, men ikke ser det løser seg opp fordi de ennå ikke har sett at det bygger seg opp til høytrykk. Du er ikke et skysystem, men det er du som velger om du vil blåse mot nord eller mot sør. Det hjelper deg svært lite om noen gir deg falske foehåpninger, når det eneste det handler om er deg og hva DU gjør utav det du har og hvordan du velger dine skritt. Nei, jeg tror ikke at utenforstående skal sparke ballen for meg.. osv» Jeg bare spør om noen kan legge kort for meg. Tarotkort kan veilede og være til hjelp. Lawyam skrev (24 minutter siden): Det du har satt igang i ord, handlinger og tanker har fått sine konsekvenser Jeg har ikke satt igang noe som har fått sine konsekvenser, iallefall ikke negative konsekvenser. Jeg har tatt mange gode tak i 2023 som har ført meg i riktig retning på flere områder. Men det er mulig du snakker generelt her, og ikke direkte til meg. Jeg har sett det er flere gode klarsynte her inne, så derfor spør jeg. Har ikke inntrykk av at klarsynte her inne «står i kø for å trøste.» Godt nyttår til deg😊 Anonymkode: bfbbc...357 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå