Gå til innhold

Noen som har fått kjæreste via instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av tinder. Pleide å få meldinger av ukjente menn når jeg hadde public profil på instagram og lurer på om noen har hatt suksess med å komme i kontakt med menn på instagram? Jeg vurderer å lage meg en fin og public profil for dette formålet 

Anonymkode: b080d...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke opplevd dette selv, og ville unngått det. 

Men det var jo slik Anette Trettebergstuen ble sammen med sine forrige kjæreste, Hilma Nicolaisen - så hvorfor ikke?

Anonymkode: 734d3...3a2

• Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er lei av tinder. Pleide å få meldinger av ukjente menn når jeg hadde public profil på instagram og lurer på om noen har hatt suksess med å komme i kontakt med menn på instagram? Jeg vurderer å lage meg en fin og public profil for dette formålet 

Ser du for deg at menn bare vil følge deg? Følg tilbake de du liker, det er en invitasjon til å starte en samtale. 

Anonymkode: cca8b...fd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke opplevd dette selv, og ville unngått det. Men det var jo slik Anette Trettebergstuen ble sammen med sine forrige kjæreste, Hilma Nicolaisen - så hvorfor ikke?

Anonymkode: 734d3...3a2

Og Meghan og Prince Harry 😊

Skrevet

Ooo det visste jeg ikke

Skrevet

Jeg har fått masse meldinger fra kjekke fyrer i uniform der inne! De synes jeg er kjempepen og er forelsket etter to setninger, så jeg har skikkelig draget! 

Bare så synd at det ikke er bilder av meg der, bare kattene mine…

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Neket said:

Jeg har fått masse meldinger fra kjekke fyrer i uniform der inne! De synes jeg er kjempepen og er forelsket etter to setninger, så jeg har skikkelig draget! 

seriøst ? da høres de bra desperate ut når de ikke engang vet hvordan du ser ut 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

seriøst ? da høres de bra desperate ut når de ikke engang vet hvordan du ser ut 

Det er nok svindel, vær forsiktige, mye svindel på insta. 

Anonymkode: fb04d...81c

Skrevet
Neket skrev (12 timer siden):

Heldigvis så ser man fort hvem som er svindel da 😅 "Hello beautiful" fra en prins i Nigeria med tre bilder på profilen sin eller "Hi sweetie where are you from xx" fra en amerikansk soldat med random bilder fra noe som åpenbart er gress på savannen og ikke i hagen til en amerikansk bolig 😛

Men er jo mange kjekke ekte menn der også😊

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Via Instagram av alle plasser 🙈

Endret av Kanino
Skrevet

Hvorfor ikke på Facebook, så du ser hvem de egentlig er?

Anonymkode: 44a97...d94

Skrevet
Kanino skrev (1 time siden):

Via Instagram av alle plasser 🙈

Ja hvorfor ikke? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

🤣🤣🤣  Hilsen Jon, 44

Anonymkode: 0736e...b72

Skrevet

Fikk melding fra en mann fra hjemplassen min som jeg ikke kjenner som lurte på om jeg ville møtes og gå tur. Kjente at jeg ikke hadde så lyst, så avslo høflig. 

Anonymkode: 9b57d...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...