AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Kjøpte i går ny tv. (Philips 55’’ PUS8108 4K LED Ambilight TV). Enkelte apper er på tven, men jeg vil laste ned Discovery+, sumo og Spotify. Jeg har prøvd alt mulig, men får ikke lastet ned. Da jeg går øverst i hjørnet på tven hvor det står apper, kommer det bare opp alle som er lagt til fra før av og jeg får ikke kommet lenger enn det. Da jeg går på instillinger og ser om jeg får gjort noe der, virker det som jeg bare får trykket på kanaler. Og da er det snakk om å koble til eks altibox osv. Jeg skal kun laste ned apper og jeg finner seriøst ikke Google play på tven. Anonymkode: 76129...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Er du logget på Google da? Hvordan logger jeg på Google Play Store for å installere apper på en Philips Android TV? Anonymkode: 12e2f...ff5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida1234 Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Fikk du til? Jeg plages med det samme… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Samme her. Har lik tv som deg. Jeg ble drittlei og investerte rett å slett i en chromecast. Den nyeste versjonen koster under 500 og da fikk jeg endelig alt jeg trengte inn på TVen. Tv 2 play, discovery, viaplay, Spotify, youtube å alt. Så jeg ville gjort det om jeg var deg. Anonymkode: 9c41d...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_annonym Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Samme her. Har lik tv som deg. Jeg ble drittlei og investerte rett å slett i en chromecast. Den nyeste versjonen koster under 500 og da fikk jeg endelig alt jeg trengte inn på TVen. Tv 2 play, discovery, viaplay, Spotify, youtube å alt. Så jeg ville gjort det om jeg var deg. Anonymkode: 9c41d...176 Ja, jeg kjøpte først chromecast og fikk lastet ned alt, men den virket i kun 2 dager før jeg fikk problemer med at kun nettet på chromecasten ikke ville på. Nettet funket fint ellers på alt annet. Fikk andre til å se på det, men fant ikke ut problemet. Leverte den tilbake i butikken. Var mulig noe feil med den chromecasten, så kunne byttet ut med en ny, men da valgte jeg heller å kjøpe Apple tv i stedet. Det har funket veldig bra til nå, men vil jo si det ikke er store forskjell på Apple tv og chromecast. Så lenge man får lastet ned det man vil se på😅 Men utrolig kjipt å kjøpe en helt ny tv som ikke bare kan laste ned appene fra selve tven via Google play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Aida1234 skrev (1 time siden): Fikk du til? Jeg plages med det samme… Jeg endte opp med å kjøpe Apple tv til tven, da det virker som at det ikke er mulig å laste ned noe fra den type tven uten å enten ha Apple tv eller chromecast. Da jeg kjøpte Apple tv til tven, fikk jeg lastet ned alt jeg ønsket å se på, så veldig nå. Er jo selvfølgelig veldig kjipt, da man kjøper en ny smart tv som egt burde kunne laste ned serie og film appene uten å måtte trenge å kjøpe noe ekstra for å kunne se på det man ønsker. Så anbefaler at du kjøper enten chromecast eller Apple tv. Har prøvd begge to og vil si begge funker like bra. Chromecast er bare rimeligere enn Apple tv. Anonymkode: 76129...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida1234 Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Jeg har Apple-tv fra før, og koblet den til. Enig at det er veldig irriterende at det ikke funker å laste ned apper til TV-en. Det var nesten hele poenget med ny tv her i huset 😕 dama i butikken sa også at man kunne laste ned til tv, og sa rett ut at "nå trenger du ikke bruke Apple-tv mer" 🙄 uansett, takk for svar! Da er det ikke bare meg som har plagdes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå