Gå til innhold

Når tar dere ned jula?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok ned alt i går, men skal flytte på nyåret så greit å pakke ting bort i god tid:P

Anonymkode: 3c356...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13. dag jul i år. Har minimalt med pynt siden jeg var bortreist i selve jula. Pleier ellers pynte lillejulaften og beholde "stæsjet" til 13. eller 20. dag jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ryddes vekk før nyttår. Vi pynter tidligere før jul - alt klart til 1 des utenom  juletreet. Pakker vekk alt før nyttår. Syns det er greit med et ryddig og klart hus for et nytt år. 

Anonymkode: 3c0af...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakket ned alt i går kveld. Mannen var på jobb. Jeg følte meg rett og slett ferdig med jul for i år. Og hadde tid og overskudd til å rydde :) 

Vanligvis tar jeg bort pynten den 1. januar. 

Vi er sånne gærninger som pynter veldig tidlig da 😅

Anonymkode: 5c5e2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis mellom 6. og 13. januar. I år akter jeg å kose meg med jul helt til 20. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste tidligere juler har vært som hos de fleste familier, pyntet i dagene før julaften og bort med alt 13.dag. Men etter at jeg ble alene for 6 år siden har jeg bare droppet hele pyntingen.  Så det er ingen nedpakking å tenke på her.  Jeg beundrer heller det fine som naboene har i vinduene og utendørs. Sitter og ser i retning nabohus nå, ingenting å se, alt er fullstendig nedlesset i enorme snømengder her på kysten av Agder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jula ryker ut i dag 😁

Anonymkode: d1d26...c6a

Her også 😊

Anonymkode: 4cf7e...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har tatt litt og litt siden 3.januar,det siste gikk i dag. Det var juletreet,som vi syns var så fint denne jula,men nå var det på tide.... 

Anonymkode: 4ac57...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ordsmed

I dag 😊

Alltid første helg etter nyttårsaften, uavhengig av dato. Kun fordi det er praktisk. Tar jo noen timer å rydde bort alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ryddet bort mesteparten i dag. Men lar det være litt jul en ukes tid til i stua- med julegardiner, juleduker, juleblomster og boller med julegodis. Det samme med lysene ute. Jeg synes det er så koselig, så lar de henge litt til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...