Lille39 Skrevet 29. desember 2023 #41 Del Skrevet 29. desember 2023 1 januar er treet nede. Så forsvinner nissene litt etter litt den uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #42 Del Skrevet 29. desember 2023 Det klør i fingrene å pakke ned. Men før skolestart er alt borte. Da er det hverdag, ikke jul eller nyttår lenger Anonymkode: 7a447...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. desember 2023 #43 Del Skrevet 29. desember 2023 Julen er ferdig her. Tar ned nyttårsaften fordi jeg er hjemme. Hadde jeg reist bort nyttår hadde den vært fjernet allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 29. desember 2023 #44 Del Skrevet 29. desember 2023 Denne gangen pakkes julen ned innen neste helg, 5-7 Januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #45 Del Skrevet 29. desember 2023 Venter til etter nyttår, men gidder ikke å stresse med det. Tenker det blir 4-5 januar. Anonymkode: 2d599...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #46 Del Skrevet 29. desember 2023 Rydda den vekk idag. Reiser bort imorgen og til 2.jan og da er det deilig å komme hjem til en ryddet stue uten jul 😉 Anonymkode: 9222d...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #47 Del Skrevet 29. desember 2023 Vanligvis 2.januar, men i år drøyer jeg til helgen 5-7.januar Anonymkode: f97f2...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #48 Del Skrevet 29. desember 2023 Begynner så smått å pakke ned julepynt 6. januar. Her i bygda varer jula til 13. januar, så jeg begynner med alt som ikke kan ses utenfra. Denne gangen har jeg planer om å sortere og omorganisere julepynten før den settes på loftet, så jeg tar det meste i første frihelg etter nyttår. Anonymkode: 085de...ce0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #49 Del Skrevet 30. desember 2023 Helst 1. januar og senest førstkommende helg etter. Anonymkode: c784c...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #50 Del Skrevet 30. desember 2023 20. dag jul. Men i år... kanskje den skal bli til påske Anonymkode: 9526e...ee7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #51 Del Skrevet 30. desember 2023 Petter og Vendela tar det ner i dag ser jeg på snap. Anonymkode: 17f57...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #52 Del Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Petter og Vendela tar det ner i dag ser jeg på snap. Anonymkode: 17f57...ea6 Jeg tar ikke inspirasjon av folk som spiser ostepop med spisepinner Anonymkode: f7e9d...281 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #53 Del Skrevet 30. desember 2023 Til dere som tar bort julepynten i romjula: bare av ren nysgjerrighet, hvordan pynter dere egentlig? (Mengde og type pynt) Jeg mener, jeg er en tradisjonell pynter. Med det mener jeg at jeg har veldig lite ren julepynt. Mesteparten, mer enn 90%, er egentlig lys, tekstiler og blomster. Og da er det kombinasjonen av dette som gjør det til julepynt, ikke tingen i seg selv. Når jeg bytter til lysere duker og hvite lys til nyttår får huset et helt annet uttrykk selv om jeg fremdeles har røde gardiner, adventsstjerne, og juletre oppe. Med denne bittelille endringen går det egentlig automatisk over fra å være julepyntet til å bli vinterpyntet/sesongpyntet. Derfor lurer jeg på om dere har veldig mye mer, eller annen type, julepynt enn jeg har, siden dere blir lei av den nesten før den er satt opp. 😊 Anonymkode: 24c13...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 31. desember 2023 #54 Del Skrevet 31. desember 2023 1. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #55 Del Skrevet 31. desember 2023 2.-3. januar, avhenger av når skole og barnehage åpner. Anonymkode: da857...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #56 Del Skrevet 31. desember 2023 Trettende dag jul (ikke 20’ende) henger vel igjen fra gammelt av da folk ventet med å pynte til jul noen dager før. Treet lille julaften. Da ble det jo nesten for dumt å ruåydde den bort etter en uke. I dag egynne jo mange å sette opp lys og pynt allerede i november. Da er det helt ok å rydde den bort til nyttår. Julepynten blir erstattet med lys og nyttårsglam hos oss 31.desember. Utebelysning med lys rundt gjerdet har vi ut januar. Passer bare på å ikke ha noe annet julete pynt samtidig. En nabo har julepynt året rundt. Nisser i hagen og julekrans på døra. Hun er litt rar, men veldig koselig dame☺️ Anonymkode: 5204c...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #57 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Til dere som tar bort julepynten i romjula: bare av ren nysgjerrighet, hvordan pynter dere egentlig? (Mengde og type pynt) Jeg mener, jeg er en tradisjonell pynter. Med det mener jeg at jeg har veldig lite ren julepynt. Mesteparten, mer enn 90%, er egentlig lys, tekstiler og blomster. Og da er det kombinasjonen av dette som gjør det til julepynt, ikke tingen i seg selv. Når jeg bytter til lysere duker og hvite lys til nyttår får huset et helt annet uttrykk selv om jeg fremdeles har røde gardiner, adventsstjerne, og juletre oppe. Med denne bittelille endringen går det egentlig automatisk over fra å være julepyntet til å bli vinterpyntet/sesongpyntet. Derfor lurer jeg på om dere har veldig mye mer, eller annen type, julepynt enn jeg har, siden dere blir lei av den nesten før den er satt opp. 😊 Anonymkode: 24c13...fb9 Pynter ikke spesielt til vinter så har lite julepynt. Blir julestjerne, adventsstake, noen småting og juletre som regel. Bruker ikke duker eller gardiner. Anonymkode: 511f4...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #58 Del Skrevet 31. desember 2023 Er glad julehelga er over. De verste dagene i året. Anonymkode: 45591...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. desember 2023 #59 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg begynner så smått å rydde jula bort i morgen, 1. nyttåesdag. Det har jeg gjort hele mitt voksne liv, sannsynligvis fordi det var slik moren min også gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2023 #60 Del Skrevet 31. desember 2023 Siste halvdel av januar. Har noen ganger vært bortreist hele januar og da har det nesten vært februar før den ble pakket ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå