AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 I vennegruppa er jeg limet som holder oss sammen. Vi har alle våre roller i gruppa. Ene er klovnen, andre er den smarte osv. Det jeg føler vi mangler er en kjendis for å gjøre gruppa "komplett". Mangler liksom x faktoren. Hvordan blir man kjent med kjendis? Trenger ikke være a-kjendis, men noen med ett offentlig ansikt? Anonymkode: a356f...b87
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 visp skrev (3 minutter siden): Gå på et kjendisparty. Bare bli bedt av en god bekjent? Heh det hadde vært noe! Anonymkode: a356f...b87 1
Hensatt Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Jeg ble bedt i kjendisparty, av en god bekjent... 2
Hensatt Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Hensatt skrev (1 minutt siden): Jeg ble bedt i kjendisparty, av en god bekjent... Hadde aldri vært med på noe sånt, så blei jo litt skremt... 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Bli kjendis selv Anonymkode: 7b1df...1ea
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I vennegruppa er jeg limet som holder oss sammen. Vi har alle våre roller i gruppa. Ene er klovnen, andre er den smarte osv. Det jeg føler vi mangler er en kjendis for å gjøre gruppa "komplett". Mangler liksom x faktoren. Hvordan blir man kjent med kjendis? Trenger ikke være a-kjendis, men noen med ett offentlig ansikt? Anonymkode: a356f...b87 Så dere trenger en KJENDIS for at gruppa skal bli komplett? Bare en eller annen person med offentlig ansikt? Vel, Varg Vikernes har kanskje plass i kalenderen. Jeg forstår så godt at kjendiser kan bli litt paranoide når det finnes folk som tenker slik. De er ikke egne mennesker, kun "et kjent tryne". Anonymkode: 97ae5...b97 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dere trenger en KJENDIS for at gruppa skal bli komplett? Bare en eller annen person med offentlig ansikt? Vel, Varg Vikernes har kanskje plass i kalenderen. Jeg forstår så godt at kjendiser kan bli litt paranoide når det finnes folk som tenker slik. De er ikke egne mennesker, kun "et kjent tryne". Anonymkode: 97ae5...b97 Må jo være noen vi clicker med selvfølgelig ahaha Anonymkode: a356f...b87
Hannah80 Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dere trenger en KJENDIS for at gruppa skal bli komplett? Bare en eller annen person med offentlig ansikt? Vel, Varg Vikernes har kanskje plass i kalenderen. Jeg forstår så godt at kjendiser kan bli litt paranoide når det finnes folk som tenker slik. De er ikke egne mennesker, kun "et kjent tryne". Anonymkode: 97ae5...b97 Av og til så må man bare elske Kvinneguiden 😂 Så mye bra humor innimellom 😂 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så dere trenger en KJENDIS for at gruppa skal bli komplett? Bare en eller annen person med offentlig ansikt? Vel, Varg Vikernes har kanskje plass i kalenderen. Jeg forstår så godt at kjendiser kan bli litt paranoide når det finnes folk som tenker slik. De er ikke egne mennesker, kun "et kjent tryne". Anonymkode: 97ae5...b97 Anonymkode: 6246d...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå