Gå til innhold

Hvordan bli venn med kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vennegruppa er jeg limet som holder oss sammen. Vi har alle våre roller i gruppa. Ene er klovnen, andre er den smarte osv. Det jeg føler vi mangler er en kjendis for å gjøre gruppa "komplett". Mangler liksom x faktoren. Hvordan blir man kjent med kjendis? Trenger ikke være a-kjendis, men noen med ett offentlig ansikt?

Anonymkode: a356f...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Gå på et kjendisparty.

Bare bli bedt av en god bekjent? Heh det hadde vært noe!

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble bedt i kjendisparty, av en god bekjent...

• Liker 2
Skrevet
Hensatt skrev (1 minutt siden):

Jeg ble bedt i kjendisparty, av en god bekjent...

Hadde aldri vært med på noe sånt, så blei jo litt skremt...

• Liker 2
Skrevet

Bli kjendis selv

Anonymkode: 7b1df...1ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I vennegruppa er jeg limet som holder oss sammen. Vi har alle våre roller i gruppa. Ene er klovnen, andre er den smarte osv. Det jeg føler vi mangler er en kjendis for å gjøre gruppa "komplett". Mangler liksom x faktoren. Hvordan blir man kjent med kjendis? Trenger ikke være a-kjendis, men noen med ett offentlig ansikt?

Så dere trenger en KJENDIS for at gruppa skal bli komplett? Bare en eller annen person med offentlig ansikt? Vel, Varg Vikernes har kanskje plass i kalenderen. 

Jeg forstår så godt at kjendiser kan bli litt paranoide når det finnes folk som tenker slik. De er ikke egne mennesker, kun "et kjent tryne".

Anonymkode: 97ae5...b97

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så dere trenger en KJENDIS for at gruppa skal bli komplett? Bare en eller annen person med offentlig ansikt? Vel, Varg Vikernes har kanskje plass i kalenderen. 

Jeg forstår så godt at kjendiser kan bli litt paranoide når det finnes folk som tenker slik. De er ikke egne mennesker, kun "et kjent tryne".

Må jo være noen vi clicker med selvfølgelig ahaha

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Av og til så må man bare elske Kvinneguiden 😂 Så mye bra humor innimellom 😂

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

:skratte:

Anonymkode: 6246d...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...