Gå til innhold

Sex med en med litt mage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en helt herlig fyr med litt pappakropp. Han har litt mage. Aldri vært med noen med den kroppstypen før. Tenker litt på hvor utholdende han er, om det er noen stillinger som blir vanskelige eller funker bra..hva er deres erfaring? Har ikke hatt sex med han ennå..

Anonymkode: 5a55e...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de beste kara💪

Anonymkode: 57f97...b6a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

ingen direkte sammenheng der med "litt mage" 

Anonymkode: ad9e6...016

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er de beste kara💪

Ikke min erfaring. Blir fort slitne😕

Anonymkode: 4e0b6...a60

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke min erfaring. Blir fort slitne😕

Anonymkode: 4e0b6...a60

Nei, de er sterkere

Skrevet

Bare deilighet og nytelse det da 😉

Anonymkode: 239e7...4c4

• Liker 2
Skrevet

Her tror jeg det er viktig å skille mellom litt mage og "i dårlig form". Man kan fint ha mage og likevel ha god kondis. Og man kan være slank med elendig kondis. 🤷‍♂️

Hilsen tykkas som har trent 3 ganger i uka i årevis.

Anonymkode: 99161...29f

• Liker 3
Skrevet

Har ikke noe å si om det ikke er veldig mye.

Skrevet

Fylke?

Anonymkode: 85513...eba

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at hva folk definerer som "litt mage" varierer ekstremt. I mitt hode har jeg "litt mage" selv om jeg har en BMI på 20. Forloveden sier også at han har "litt mage" med sin BMI på 22. Når andre sier "litt mage" snakker de om personer med alvorlig fedme. 

Dersom han ikke er overvektig tviler jeg på at sex vil være problematisk. Om han har fedme kan jo saken være en annen. Men vanskelig å gi råd når vi ikke vet hva "litt mage" er for deg. 

Anonymkode: b1e5c...25f

Skrevet

De er så varme og gode å kose med. Digger dem! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fylke?

:laugh:

• Liker 1
Skrevet

image.jpeg.a7038aac641914db485daaa70331a527.jpeg
når de ser ca sånn ut så kan misjonær bli litt kleint iom at magen gnikker og gnur når de lener seg frem

Anonymkode: a85ab...6fd

Skrevet

Er sammen med en som har "pappakropp" (selv om han ikke er far til noen barn)og digger hver eneste cm av han 😍 Mer å ta i, mer å være glad i 😁 Jeg er selv overvektig, men vi har ingen problemer med å ha sex 😁

Menn er ikke nødvendigvis dårligere partnere bare for man har litt ekstra kilo på kroppen 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fylke?

Meg? Nord-Norge. 😅

Anonymkode: 99161...29f

Skrevet

Jeg har vært større før. Stor mage. Dette har aldri  vært noe problem,  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De aller fleste menn her til lands over 35- 40 år har litt mage. Det ville nå vært litt rart om de aller fleste menn over denne alderen ikke var gode sexpartnere. 

Skrevet

Har aldri hatt god sex med en med stor mage. Blir tungt, svett og ukomfortabelt. Men litt mage trenger ikke bety noe. 

Anonymkode: 13e64...1d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dater en helt herlig fyr med litt pappakropp. Han har litt mage. Aldri vært med noen med den kroppstypen før. Tenker litt på hvor utholdende han er, om det er noen stillinger som blir vanskelige eller funker bra..hva er deres erfaring? Har ikke hatt sex med han ennå..

Anonymkode: 5a55e...9e9

Hvor stor mage snakker vi om? Skal vel være ganske stor for at det skal være ett problem. Når jeg var over 30 i BMI, så gikk det ikke negativt ut over sexlivet, ikke noe jeg har tenkt på engang siden det ikke har vært noen hindring. 

Så lenge vi ikke snakker veldig diger mann, så tenker jeg det ikke er noe å bekymre deg for 

Anonymkode: 60d5a...3cb

Skrevet

Godt og mykt!!!!💝💝💝

Orker ikke noe annet. Klarer ikke ikke å kose beinrangler. 

Er å få kjøpt skjelletter på Dollar$store....

Anonymkode: b13df...555

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...