Gå til innhold

Hvordan tørre å ta på seg selv under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart å begynne å fingre seg selv når han ligger ved siden av? Sånn i mellom stillingene og man ikke er like våt lenger? 
Om han bare prøver å stikke den inn uten å gjøre noe må jeg jo ta saken i egne hender. Eventuelt kan jeg jo føre hånden hans ned, er det turnoff og gjøre? Føler meg nesten «slem» hvis han har prøvd å fingre meg og det ikke går og så skal jeg begynne å gjøre det selv eller føre hånden hans ned igjen rett etterpå.. men samtidig bør jo menn skjønne når de har fingret «nok» og ikke, det hjelper ikke å fingre i 2 minutter..

Anonymkode: dedfd...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg 100% sikker på at er turn on for mannen. De tenner rått på at du koser på deg selv.

Anonymkode: 1b5f9...4d3

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det rart å begynne å fingre seg selv når han ligger ved siden av? Sånn i mellom stillingene og man ikke er like våt lenger? 
Om han bare prøver å stikke den inn uten å gjøre noe må jeg jo ta saken i egne hender. Eventuelt kan jeg jo føre hånden hans ned, er det turnoff og gjøre? Føler meg nesten «slem» hvis han har prøvd å fingre meg og det ikke går og så skal jeg begynne å gjøre det selv eller føre hånden hans ned igjen rett etterpå.. men samtidig bør jo menn skjønne når de har fingret «nok» og ikke, det hjelper ikke å fingre i 2 minutter..

KOMMUNIKASJON !

Er det rart at mange forhold går skeis når man må inn på KG i stedet for å kommunisere med partneren ?

Endret av Kanino
Skrevet

Ingenting å lure på. Ta ansvar for din egen nytelse. Tilfredsstill deg selv om du vil, også når mannen er der. Hvis mannen er klønete på fingring, veiled ham. Ta vennlig hånden hans og vis ham akkurat hvor, og hvordan han skal gjøre det, og alt blir bare mye bedre for dere begge. Sex blir best om man samarbeider om opplevelsen. Ikke forvent at mannen skal vite hva som funker for deg, om du ikke har fortalt ham det. Selv om han har erfaring med andre damer, så er damer ulike, og damer liker ulike ting, så det beste du kan gjøre for dere begge, er å tegne, forklare, kommunisere og nyte alt dette i fellesskap.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke tar på deg så dumper du han.

Anonymkode: 17677...056

• Liker 1
Skrevet

Snakker du ikke med kjæresten din? Før, under eller etter sex? 

Anonymkode: 30525...642

• Liker 2
Skrevet

Dere må jo snakke sammen om sex. Hvordan skal han vite hva du trenger hvis du ikke sier det? Jeg har ikke behov for fingring før penetrering. Jeg «varmes opp» best av at vi kysser og beføler hverandre eller ved å suge ham. For min del ville fingring som oppvarming vært lite produktivt. Hvordan vet min partner det? Jo, jeg har sagt det til ham når vi begynte å ha sex sammen. Hvis du har behov for fingring i mer enn to minutter må du si det til ham, enkelt og greit. 

Skal love deg at sexen løfter seg mange hakk ved å kommunisere rundt sex. Snakk sammen både før, underveis og etter. Del preferanser, ønsker og behov. 

Anonymkode: b37e7...804

• Liker 1
Skrevet

Dette var en one night stand så kommer nok ikke til å møte han igjen dessverre, selvom akkurat fingringen var så bra så var resten veldig bra. Og ja jeg vet at man må kommunisere men vi snakket liksom ikke noe før eller etter nesten eller under sexen så føltes rart. Eller før snakket vi litt da men akkurat da vi skulle legge oss sa vi ingenting og så lå vi sammen. 
Veldig merkelig at man klarer å ha sex men det å ha en samtale blir vanskelig. Men kanskje det bare er noen man kun har seksuell kjemi med da og ikke noe «sosial» kjemi

Skrevet

Kjører han på før du er våt? Jeg tenker at han skal/kan hjelpe deg med å bli våt/klar, altså forspill.

Men utover det, så er jeg nesten 100% sikker på at han liker det, og tenner mer om du bruker fingrene på deg selv, både nedentil, og på pupper, og gjerne stryke litt på kroppen din, og samtidig stryke litt på han. 

Min mann elsker at jeg tar på meg selv og koser med med meg selv under akten. Og det har jeg fått inntrykk av at de fleste menn liker.

Så ikke vær redd for å ta på deg selv, du skal jo nyte du også. Men som sagt, dere bør ha forspill i forkant for å gjøre deg våt og klar. Om jeg ikke misforstod ang det at han kjører på før du er våt og klar?

For sexen skal være for begge, begge skal nyte og ha glede av sex.

Anonymkode: 3340b...987

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere må jo snakke sammen om sex. Hvordan skal han vite hva du trenger hvis du ikke sier det? Jeg har ikke behov for fingring før penetrering. Jeg «varmes opp» best av at vi kysser og beføler hverandre eller ved å suge ham. For min del ville fingring som oppvarming vært lite produktivt. Hvordan vet min partner det? Jo, jeg har sagt det til ham når vi begynte å ha sex sammen. Hvis du har behov for fingring i mer enn to minutter må du si det til ham, enkelt og greit. 

Skal love deg at sexen løfter seg mange hakk ved å kommunisere rundt sex. Snakk sammen både før, underveis og etter. Del preferanser, ønsker og behov. 

Anonymkode: b37e7...804

Ham burde visst bedre uansett. Neste alle kvinner trenger og kommer av klutorisstimulering. Så hvordan kan menn vite det? ETT klikk på nettet. Hvordan skal jeg vite vite at mannen har lyst til å putte tilsendt sin i tissen min hvis han ikke sier det? Er litt det samme. Vi VET.

Anonymkode: 0a0d9...e20

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var en one night stand så kommer nok ikke til å møte han igjen dessverre, selvom akkurat fingringen var så bra så var resten veldig bra. Og ja jeg vet at man må kommunisere men vi snakket liksom ikke noe før eller etter nesten eller under sexen så føltes rart. Eller før snakket vi litt da men akkurat da vi skulle legge oss sa vi ingenting og så lå vi sammen. 
Veldig merkelig at man klarer å ha sex men det å ha en samtale blir vanskelig. Men kanskje det bare er noen man kun har seksuell kjemi med da og ikke noe «sosial» kjemi

Mente å skrive at fingringen ikke var så bra.. men er sant at ikke alle liker å bli fingret eller trenger det like mye. Men vil tro at flertallet gjør det, de fleste liker jo å stimulere klitoris. Så er jo litt rart å anta at noen ikke liker det. Men til en annen gang får jeg kommunisere det. Jeg skjønner jo at man ikke kan vite hvordan alle damer funker

Skrevet

Kjører han på før du er våt? Jeg tenker at han skal/kan hjelpe deg med å bli våt/klar, altså forspill.

Men utover det, så er jeg nesten 100% sikker på at han liker det, og tenner mer om du bruker fingrene på deg selv, både nedentil, og på pupper, og gjerne stryke litt på kroppen din, og samtidig stryke litt på han. 

Min mann elsker at jeg tar på meg selv og koser med med meg selv under akten. Og det har jeg fått inntrykk av at de fleste menn liker.

Så ikke vær redd for å ta på deg selv, du skal jo nyte du også. Men som sagt, dere bør ha forspill i forkant for å gjøre deg våt og klar. Om jeg ikke misforstod ang det at han kjører på før du er våt og klar?

Regner med du kjenner TS og mannen da du er 100 prosent sikker på at han liker det ?

Skrevet

Vi kyssa mye og han kysset meg på halsen, puppene og tok mye på meg men fingra meg ikke før han gikk inn i meg. Det gikk veldig bra i starten og var våt, men etterhvert ble jeg ganske tørr og da prøvde han å massere klitoris i 1-2 minutter og så prøvde han å putte den inn uten at det gikk. Dette gjentok vi 2-3 ganger før vi til slutt sovna. Følte egentlig ikke jeg var kåt mer heller så føler kanskje ikke det hadde hjulpet å tatt på meg selv, men får prøve på det neste gang.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi kyssa mye og han kysset meg på halsen, puppene og tok mye på meg men fingra meg ikke før han gikk inn i meg. Det gikk veldig bra i starten og var våt, men etterhvert ble jeg ganske tørr og da prøvde han å massere klitoris i 1-2 minutter og så prøvde han å putte den inn uten at det gikk. Dette gjentok vi 2-3 ganger før vi til slutt sovna. Følte egentlig ikke jeg var kåt mer heller så føler kanskje ikke det hadde hjulpet å tatt på meg selv, men får prøve på det neste gang.. 

Problemet er jo at at fingrer deg bare for å gjøre deg klar. Det er ofte halvveis. Man skal ta på partneren med lidenskap, ikke for å preppe henne. Klitoris er tross alt det som skal til for å få kvinner til å komme, som oftest. Da kan man ikke late som den er en aperitiff.

Skrevet
Kanino skrev (4 minutter siden):

Regner med du kjenner TS og mannen da du er 100 prosent sikker på at han liker det ?

TS her, kommer ikke til å møte han igjen såvidt jeg vet siden det var en one night stand og han bor et stykke unna. Så får nok aldri vite om han liker det eller ikke. Men jeg spør generelt om menn liker det. Vet at alle er forskjellige men er jo litt greit å få ulike synspunkt på det. Skal også sies at han selv førte hånden min ned for at jeg skulle runke han. Så hadde jo vært rart om han ikke likte at jeg gjorde det samme tilbake egentlig. Det syns jeg hadde vært ganske umodent og teit isåfall

Skrevet

TS her, kommer ikke til å møte han igjen såvidt jeg vet siden det var en one night stand og han bor et stykke unna. Så får nok aldri vite om han liker det eller ikke. Men jeg spør generelt om menn liker det. Vet at alle er forskjellige men er jo litt greit å få ulike synspunkt på det. Skal også sies at han selv førte hånden min ned for at jeg skulle runke han. Så hadde jo vært rart om han ikke likte at jeg gjorde det samme tilbake egentlig. Det syns jeg hadde vært ganske umodent og teit isåfall

Menn er like forskjellige som kvinner. De har også helt forskjellige behov. Det eneste jeg kan råde deg til og gjør er å kommunisere med en fremtidig partner for å finne ut «hva liker du og hva liker jeg» ☺️

Skrevet

Problemet er jo at at fingrer deg bare for å gjøre deg klar. Det er ofte halvveis. Man skal ta på partneren med lidenskap, ikke for å preppe henne. Klitoris er tross alt det som skal til for å få kvinner til å komme, som oftest. Da kan man ikke late som den er en aperitiff.

Ja, han prøvde sånn halvveis å massere klitoris en gang i løpet av hele akten i veldig kort tid og jeg var fortsatt tørr da han prøvde å putte den inn.. Man må jo kjenne at det blir våtere der og at jenta vier seg ut før man slutter helt å fingre. Bedre å fingre litt for «mye» enn for lite

Skrevet

Det er ikke noe flaut å ta på seg selv under sex, det er helt vanlig. 

MEN! Du skriver "Om han bare prøver å stikke den inn uten å gjøre noe må jeg jo ta saken i egne hender." og at han bare fingrer to minutter så du ikke er klar og kåt. En så ego mann er faktisk ikke verdt å ha sex med samme hvor godt du liker han! For han respekterer ikke kvinners seksualitet og bryr seg bare om seg selv. 

Finnes nok av menn som er gode i senga. Jeg trenger minst 20 -30min foreplay , men til gjengjeld så nyter jeg da under hele samleiet og får lettere vaginal orgasme, slipper å fake som med de 2-minutt mennene. 

Anonymkode: 83bf1...aa7

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, han prøvde sånn halvveis å massere klitoris en gang i løpet av hele akten i veldig kort tid og jeg var fortsatt tørr da han prøvde å putte den inn.. Man må jo kjenne at det blir våtere der og at jenta vier seg ut før man slutter helt å fingre. Bedre å fingre litt for «mye» enn for lite

Herregud bare dropp denne fyren 

Så turnoff!!!!

Anonymkode: 83bf1...aa7

Skrevet
Kanino skrev (19 minutter siden):

Nei? 

Du er mann?

At han liker at ts/kvinner tar på seg selv? Selvsagt kan jeg ikke vite, det finnes kanskje dem som ikke liker det, men da undrer jeg meg litt på hva slags mann han er. Min erfaring, og andres, er at de fleste menn liker at kvinner tar på seg selv, leker med seg selv osv, men kanskje jeg tar feil siden du reagerte på det? Så da er jeg nysgjerrig på dine tanker om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...