Gå til innhold

Kan dere menn slutte å lyve på alderen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lei av menn som lyver på alderen for å ha sex med eldre damer.

Lite kult å tro du har pult en på 28, når han egentlig er 20.

Rett etter sexen sier han med et flir at han er 20 og at det var så kult å ha knullet ei dame på 50. Og det kom han til å leve lenge på den sexen. Altså, herregud.

Hilsen kvinne. 50 

Anonymkode: b9ec3...44f

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf?😂

Anonymkode: d152f...682

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Rett etter sexen sier han med et flir at han er 20 og at det var så kult å ha knullet ei dame på 50. Og det kom han til å leve lenge på den sexen. Altså, herregud.

Hilsen kvinne. 50 

😂….

Jeg er mann på 50 og har aldri løyet om alder, men hva er problemet liksom? Hvis du har sex med en du tror er 28 og sexen var bra, er vel det viktigst… ikke hvor gammel han egentlig er?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hilsen kvinne. 50 

Hvis det kun var sex spiller det noen rolle om han er 20 eller 28?? Skal jo ikke gifte deg med han. Så har du gitt en ung gutt litt erfaring😂

• Liker 5
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden):

Hvis det kun var sex spiller det noen rolle om han er 20 eller 28?? Skal jo ikke gifte deg med han. Så har du gitt en ung gutt litt erfaring😂

Jo, det spiller en stor rolle. 

Anonymkode: 708dd...f1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jo jeg synes det spiller en rolle når han er  bare 20. Det blir litt på kanten, mens 28 er greit.

Har vært borti det før, en som sa han var 30, så var han 22. Så dere  menn lyver for å få sex med oss eldre.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Herlighet, er kua dum nok til å tro på at du er nesten 30 et år etter at du var russ, så kjør på. 😂

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo jeg synes det spiller en rolle når han er  bare 20. Det blir litt på kanten, mens 28 er greit.

Har vært borti det før, en som sa han var 30, så var han 22. Så dere  menn lyver for å få sex med oss eldre.

vær glad du får deg noe. jeg er over 40 men utelukker alle damer over 30...

Anonymkode: ceaf3...e0c

Skrevet
KallePils skrev (8 minutter siden):

Herlighet, er kua dum nok til å tro på at du er nesten 30 et år etter at du var russ, så kjør på. 😂

Han hadde skjegg, vanskelig å vite alderen da.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selvsagt får jeg meg noe, får alt jeg vil ha. Aldri opplevd å få et nei. Og nei jeg får meg ikke bare sex, men forhold også. Ville presisere det, så du ikke kommer med den der : De vil bare ha sex også kaste deg vekk. Jeg vil selv KUN ha sex med disse yngre mennene, ikke forhold. Da går jeg litt mer opp i alder. Ca fra 32-42.

• Liker 2
Skrevet

Ikke menn det der. Gutter er det. Best å holde seg unna hele slampen...

Anonymkode: df224...c7a

• Hjerte 1
Skrevet
KallePils skrev (13 minutter siden):

Du er så sterk som skjønner at du bør holde deg unna kvinner. Ikke for din egen skyld, men for kvinners skyld. Flotte greier. Ekte empati. ^^

Anonymkode: 96fbd...a38

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde du skulle skrive om eldre menn som lyver seg yngre. 

Joda jeg har opplevd menn på tinder med skjult alder som er ute etter ligg med eldre damer, og som garantert har skjult alder fordi de ikke vil bli valgt vekk som for unge. Men det er ikke så vanskelig å se forskjell på en 20 åring og en 28 åring altså.... 

Anonymkode: d4db0...096

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg er dame på 36 og utelukker alle menn over 40 uansett.

Anonymkode: fd7a0...7f7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er dame på 36 og utelukker alle menn over 40 uansett.

Anonymkode: fd7a0...7f7

Samme her, 27 og utelukker menn over 35. Gamle gubber med hårtap 

Anonymkode: d4db0...096

• Liker 3
Skrevet
KallePils skrev (1 time siden):

For en gangs skyld enig i det du skriver.

Anonymkode: 4a121...567

Skrevet

Vet det er en dårlig trøst, men ts skal være glad den unge elskeren ikke lå der med et flir og sa han var 15.. Da snakker vii politisak. 

Anonymkode: 3fbb5...70b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sniker meg alltid lnn på kvinner som er mellom 28-30 år og blir de interresert så lyver jeg på alder,n og sier jeg er 40 i stedet for 35 år så skremmer jeg de vekk 😀 

Skrevet

Forståelig at menn sier det som må til når markedet er som det er. Kom i prat med to karer på et utested tidligere denne mnd, som ikke er helt lokale, og alder blir jo fort et tema. Jeg trakk fra femten år og det funka greit, det. Jeg skulle ikke oppnå noe og jeg var i ferd med å dra hjem, men testet det ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvsagt får jeg meg noe, får alt jeg vil ha. Aldri opplevd å få et nei

Da blir jeg din første avvisning.
There's a first time for everything

Anonymkode: 2bf64...f02

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hilsen kvinne. 50 

Dette minner meg på da jeg hadde en flørt med en fyr i Paris. Han så ung ut men sa han var 30.  Han var egentlig 22 år. Jeg ser ung ut for alderen da jeg var 35 og løy og sa jeg var 25. Vi holdt kontakten via Facebook og fant etterhvert ut at begge hadde løyet. Men vi bare flirte av det. Vi oppførte oss jo som alle andre forelskede turtelduer og vårt eksempel bekreftet egentlig bare at alderen har liten betydning. Vi ble ikke annerledes som personer vet å være en annen alder.

Anonymkode: c4d5f...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...