AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Lå med en fyr for litt siden. Var flere ganger han begynte å puste veldig tungt og økte farten og så stønna han veldig og kastet meg av han/gikk av meg. Turte ikke å spørre om han kom men tenkte bare hver gang det skjedde at han var ferdig, men så fortsatte vi rett etterpå. Begge var fulle også og kjente lite i underlivet siden jeg var full. Kan han ha stoppet rett før han kom hver gang? Eller er det noen menn som kan komme flere ganger i løpet av så kort tid? Merket ingenting etterpå så tviler på at han kom inni meg. Er det noen menn som kommer uten å få utløsning kanskje? Anonymkode: 388f1...0ae
Even Tuell Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Lå med en fyr for litt siden. Var flere ganger han begynte å puste veldig tungt og økte farten og så stønna han veldig og kastet meg av han/gikk av meg. Turte ikke å spørre om han kom men tenkte bare hver gang det skjedde at han var ferdig, men så fortsatte vi rett etterpå. Begge var fulle også og kjente lite i underlivet siden jeg var full. Kan han ha stoppet rett før han kom hver gang? Eller er det noen menn som kan komme flere ganger i løpet av så kort tid? Merket ingenting etterpå så tviler på at han kom inni meg. Er det noen menn som kommer uten å få utløsning kanskje? Anonymkode: 388f1...0ae De aller aller færreste menn kommer uten å få utløsning samtidig... og i hvert fall ikke den typen mann man knuller på i fylla. Det er nok enten at han hoppet av før han kom eller at han faktisk kom. Men om han kom inni deg, så burde du merke "resultatet" ... i hvert fall etterpå. Sæden har jo ikke så mange plasser å gå enn å renne ut igjen liksom.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Even Tuell skrev (21 minutter siden): De aller aller færreste menn kommer uten å få utløsning samtidig... og i hvert fall ikke den typen mann man knuller på i fylla. Det er nok enten at han hoppet av før han kom eller at han faktisk kom. Men om han kom inni deg, så burde du merke "resultatet" ... i hvert fall etterpå. Sæden har jo ikke så mange plasser å gå enn å renne ut igjen liksom. Ja tenker jo at han hoppet av rett før han kom egentlig siden han fortsatte rett etterpå og jeg ikke merket noe til det etterpå Anonymkode: 388f1...0ae
Gjest Anonymus51 Skrevet 29. desember 2023 #4 Skrevet 29. desember 2023 (endret) Begge deler er mulig. Du kjenner ikke at det går for han når du er full. Endret 29. desember 2023 av Anonymus51
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Alt som kommer inn, kommer jo ut igjen. Har han ejakulert inni deg ville jo dette rent ut etterpå. Anonymkode: 2f1b2...779 1
feliek54 Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lå med en fyr for litt siden. Var flere ganger han begynte å puste veldig tungt og økte farten og så stønna han veldig og kastet meg av han/gikk av meg. Turte ikke å spørre om han kom men tenkte bare hver gang det skjedde at han var ferdig, men så fortsatte vi rett etterpå. Begge var fulle også og kjente lite i underlivet siden jeg var full. Kan han ha stoppet rett før han kom hver gang? Eller er det noen menn som kan komme flere ganger i løpet av så kort tid? Merket ingenting etterpå så tviler på at han kom inni meg. Er det noen menn som kommer uten å få utløsning kanskje? Anonymkode: 388f1...0ae Det er også mulig at har tar noen medisiner for prostata som gjør at han kommer men t det ikke spruter ut men at det kommer inn i urinblæren. Jeg husker ikke hvilke medisin det er, men vet det finnes.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 feliek54 skrev (1 time siden): Det er også mulig at har tar noen medisiner for prostata som gjør at han kommer men t det ikke spruter ut men at det kommer inn i urinblæren. Jeg husker ikke hvilke medisin det er, men vet det finnes. Da var han i såfall 50-60 + Anonymkode: 233c2...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå