Gå til innhold

Hvorfor selges ikke den populære stanley quencher tumbler koppen i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En trend i sosiale medier er stanley sin sugerørkopp quencher. Den er i mange lekker farger og ser god ut å drikke av. Men selges den i Norge ? Til min store overaskelse NEI. Hvorfor vil ikke nettbutikker og andre ta inn noe som garantert hadde solgt som nystekt brød?

eneste steder jeg fant det i sortemanger var stanley Norge, og de var fri for alle farger 

overakset over at feks ikke Kitchen eller fjellsport tar den inn

slik ser den ut 71790E99-191A-4076-B94A-9F8213A1A866.thumb.jpeg.3ffc1d008f3aa7a49ce391b74e752130.jpeg

Endret av Cyndaquil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange termo-kopper. Til og med CirkleK selger vel det :klo:

Anonymkode: 05ceb...f2c

Skrevet

Ca hvor mye koster de?

Anonymkode: 79dd8...18d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes mange termo-kopper. Til og med CirkleK selger vel det :klo:

Jo men ikke akkurat denne sugerørkoppen fra stanley 

Skrevet

HurryLiv selger lignende. 

Anonymkode: d2eb3...b79

Skrevet

Jeg elsker sugerør …  synd at vi er så rølpete i Norge … 😭

Anonymkode: d2a15...8dc

Skrevet

Den var jo...stygg

Anonymkode: a3f60...25d

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

De er så sykt stygge de der. 

Anonymkode: 54953...4be

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ut som et mareritt å rengjøre sugerøret...

• Liker 4
Skrevet

Fatter ikke hypen. Dra med seg rundt en diger kopp?  Hvorfor?

• Liker 10
Skrevet

Noe så stygt 🫣 Du vil ha noe som er trend på sosiale medier?? 

Verden har blitt gal!

Anonymkode: 3d06b...890

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Den holder syyyykt på kalde drikker iallefall. En bekjent hadde isbiter i drikka si i en sånn, og enda dagen etter (over 12 timer senere) hadde ikke isbitene smelta helt. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo ikke en kopp?!?!

Den rommer 1,2 liter og er dermed større enn mange kaffekanner. Den har omtrent samme størrelse og vekt som en 1,5 liter brusflaske. Hvem vil gå rundt og bære på ei hel kanne med vann eller kaffe, hele dagen? Skal være rimelig tørst også, for å drikke over en liter vann, før det blir varmt, for ikke å snakke om å få i seg en drøy liter kaffe før kaffen bli kald og sur.

Jeg kan godt forstå hvorfor denne ikke tas inn i norske butikker, for hvem vil vel betale blodpris for et slikt vanskapt monster? Kan umulig være lett å selge.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
MzMe skrev (4 timer siden):

Den holder syyyykt på kalde drikker iallefall. En bekjent hadde isbiter i drikka si i en sånn, og enda dagen etter (over 12 timer senere) hadde ikke isbitene smelta helt. 

Disse holder helt sykt på både varme og kulde. https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2553889.m570.l1313&_nkw=ZOJIRUSHI+SM-SD48&_sacat=0

Isbiter er omtrent like store dagen etterpå om flasken har vært lukket. Har tre stykker, bruker aldri noen andre! Varm kaffe er enda varm ettter 24 t.

Anonymkode: 5bf3f...b00

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Disse holder helt sykt på både varme og kulde. https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2553889.m570.l1313&_nkw=ZOJIRUSHI+SM-SD48&_sacat=0

Isbiter er omtrent like store dagen etterpå om flasken har vært lukket. Har tre stykker, bruker aldri noen andre! Varm kaffe er enda varm ettter 24 t.

Anonymkode: 5bf3f...b00

Folk ha vel kjøleskap? 

• Liker 1
Skrevet

Selges i Norge.

Elsker min. Holder isbitene godt i over 24 timer. Fyller den på morningen med hva en jeg vil ha av drikke, og har iskald drikke igjennom hele dagen.

Anonymkode: bcee3...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...