AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Sliter med å kjenne noe under sex når jeg har drukket. Føles som om underlivet blir bedøvet og sliter med å bli våt. Vet at dette er noe mange sliter med, men er det noe man kan gjøre, annet enn å la være å drikke? Vil det hjelpe å f.eks slutte å drikke tidligere på kvelden? Hjelper det å drikke alkoholfritt/vann mellom drinkene? Eller hjelper det å drikke masse vann litt før man skal ligge? Har noen tips eller triks til hva jeg kan gjøre eller erfaringer å dele? Anonymkode: df329...61f
911 Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 (endret) Jeg har det på samme måten. Etter en sen kveld på byen med litt i overkant av drikke blir jeg kåt og kuken står som en påle, men kommer aldri. Blir nesten følelsesløs og kan holde på så lenge at dama går lei 😄 Men til spørsmålet er det lurt å drikke like mye vann som alkohol, og begrense inntaket slik at man ikke blir så full. Tror ikke det hjelper så mye å drikke masse vann før man har sex. Endret 28. desember 2023 av 911
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Det er viktig å time sex. Ikke la det skje naturlig Anonymkode: 47a09...e98
Sofakona Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Må du ha sex når du drikker? Hva med å finne en..spise middag og ha sex..uten alkohol 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Det er fordi musklene blir slappe av alkohol. Anonymkode: 70ce4...9d1
svartkatt Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Hadde jeg opplevd det hadde jeg drukket mindre, eller latt være om jeg skulle ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 Alkohol og sex er en bedriten kombo for min del. Ikke har jeg lyst på sex når jeg drikker. De få gangene jeg har hatt sex under påvirkning av alkohol, så har det vært den dårligste sexen jeg har hatt. Anonymkode: f7e28...eb2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 Har jeg drukket et par glass vin så går det fint, da slipper jeg meg litt mer løs enn ellers. Drikker jeg mer enn det blir det som du sier, så jeg lar være. Anonymkode: 2fe30...424
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 911 skrev (10 timer siden): Jeg har det på samme måten. Etter en sen kveld på byen med litt i overkant av drikke blir jeg kåt og kuken står som en påle, men kommer aldri. Blir nesten følelsesløs og kan holde på så lenge at dama går lei 😄 Men til spørsmålet er det lurt å drikke like mye vann som alkohol, og begrense inntaket slik at man ikke blir så full. Tror ikke det hjelper så mye å drikke masse vann før man har sex. Nei regner egentlig med det ikke hjelper å drikke vann rett før. Kroppen blir ikke plutselig edru av det og tar sikkert endel tid før man ikke er dehydrert lenger Anonymkode: df329...61f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #10 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er viktig å time sex. Ikke la det skje naturlig Anonymkode: 47a09...e98 Vil jo at det skal skje naturlig men samtidig vil jeg være forberedt selv om jeg ikke nødvendigvis vet at det skal skje noe Anonymkode: df329...61f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #11 Skrevet 29. desember 2023 Sofakona skrev (10 timer siden): Må du ha sex når du drikker? Hva med å finne en..spise middag og ha sex..uten alkohol Må ikke det nei og når jeg blir sånn er det ikke så mye vits heller. Men som ung er det ganske vanlig at det ofte skjer når man har drukket Anonymkode: df329...61f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #12 Skrevet 29. desember 2023 Samme her. Skal ikke mer enn et par glass vin til før jeg bare kan glemme orgasmen. Nyter sex likevel da, men har ikke sjans å komme. Akkurat som om klitoris er død 😅 Nå er jeg heldigvis gift da, så får masse «edru sex» 😅 Men før det, da jeg gikk mer på byn og kanskje møtte noen der - var det helt håpløst å få noe ut av det. Anonymkode: cba50...687
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #13 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Skal ikke mer enn et par glass vin til før jeg bare kan glemme orgasmen. Nyter sex likevel da, men har ikke sjans å komme. Akkurat som om klitoris er død 😅 Nå er jeg heldigvis gift da, så får masse «edru sex» 😅 Men før det, da jeg gikk mer på byn og kanskje møtte noen der - var det helt håpløst å få noe ut av det. Anonymkode: cba50...687 TS her. Det er så irriterende. Føler «alle» andre har sex i beruset tilstand uten at de har det samme problemet som meg. Men vil jo tro de fleste opplever noe av det samme selvom kanskje ikke alle mister følelsen helt i underlivet. Kan fortsatt være digg å ha sex men føler at det fort går over igjen og «tørker» inn etter hvert🤣 Anonymkode: df329...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå