AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Klarte igår å ødelegge solpudderet mitt som jeg har hatt i mange år. Er ikke spesielt flink til å legge makeup, eller har den store interessen. Jeg har kald hudtone, lyst hår og blå øyne. Tips til blush/rouge og/eller solpudder ? Anonymkode: e63e9...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Makeup revolution bronzer Essence blush i fargen 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enna00 Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg elsker terrazzo serien til makeupmekka. Der er det blush og bronzer som passer kalde toner, billig er den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Brukar denne. Ser veldig naturleg ut og har ikkje glitter. Fås på Dollarstore og Lyko. Kanskje og Blivakker. Kostar rundt femtilappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 Liker Physishians formula sin orginale og er perfekt på vinteren. Er ikke spes begeistret for lukta men. Syns det er vanskelig å finne riktig tone når man er vinterblek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå