Gå til innhold

Hvorfor er det negativt å være kattedame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mardina skrev (6 timer siden):

Det er nok sikkert et par hundeeiere som gjør dette, men nå har du jo funnet ytterpunktene også da 😂 Jeg er IKKE en av hundeeierne som gjør alt dette du ramser opp 😊

Du synes det er bedre med katter som pisser/markerer overalt og tar livet av småfugler? Katter er dyr som jeg ikke hadde stolt på for fem flate øre.... Uforutsigbare og skumle synes jeg. Har enda til gode å møte en katt jeg virkelig har likt og kunne tenkt meg å ha i hus... 🤔

Hunder og spesielt hannhunder pisser som regel ganske mange plasser om ikke eier hindrer de i det da😅 Og mange bikkjer tar livet av dyr med en gang om de har muligheten

Jeg har både katt og hund, og det er definitivt katta jeg stoler mest på. Katta er smart mens bikkja lar seg kjøpe av godbiter og i mye større grad handler på impuls

Anonymkode: eec93...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hunder og spesielt hannhunder pisser som regel ganske mange plasser om ikke eier hindrer de i det da😅 Og mange bikkjer tar livet av dyr med en gang om de har muligheten

Jeg har både katt og hund, og det er definitivt katta jeg stoler mest på. Katta er smart mens bikkja lar seg kjøpe av godbiter og i mye større grad handler på impuls

Anonymkode: eec93...7c1

Javel, det får være din mening. Jeg er ikke nok ikke enig gitt 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De er gjerne sære, uten mann og barn

Anonymkode: 06ef0...7a1

Det er noe litt tilfredsstillende med dette innlegget. Etter å ha brukt litt tid på innlegg 29 i tråden, så kommer du med din ene korte setning og bekrefter alt det jeg skriver. Føler meg litt smart nå. Og innser at jeg sikkert hadde blitt brent på bålet for noen hundre år siden. 

Anonymkode: 44b69...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 20.45):

Hvorfor er det negativt å være kattedame? Det fremstilles jo som at man er smågal ,mannehater , bitter osv... hvis man bor alene med en eller flere katter. Det har jo blitt litt humor på en måte, og humor er greit, men det finnes jo mange som på fullt alvor tror at disse tingene henger sammen.

Anonymkode: c90e7...d36

Har ikke fått med meg at det er negativt for kvinner å ha katt. Jeg synes det er positivt. Veldig positivt.

Anonymkode: 0238b...207

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...