Gå til innhold

Plutselig hyperseksuell, snart 40 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva som skjer med meg. Det siste året har jeg kjent på et VELDIG økt seksuelt behov, og jeg ser sex i alle sammenhenger. Tenker på sex konstant og jager etter seksuelle opplevelser ofte.

Jeg er dame, snart 40 år, har vært i et forhold i 5 år, vært trofast frem til nylig. Jeg har vært utro flere ganger det siste året og nei, jeg er ikke stolt av det.

Den sexen jeg har hatt utenom forholdet er ganske rå og desperat sex, nærmest utsultet på sex. Har omtrenr ikke sex i mitt nåværende forhold.

Jeg forstår likevel ikke hvor denne ukontrollerbare lysten kommer fra, normale folk klarer jo å styre seg selv, men jeg klarer det ikke. Jeg styres fullstendig av lysten på sex, og jeg har allerede ødelagt relasjoner på grunn av dette.

Samtidig er det gøy og befriende da jeg tidligere i livet har hatt lav sexlyst og tenkt at det er noe galt med meg.

Hva er tankene deres rundt dette?

Anonymkode: 4a2fd...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tanke er at du ender forholdet med partneren din I DAG. Så kan du knulle så mye du vil uten å skade andre. 

Anonymkode: aebcc...a15

Skrevet

Alle vet at rundt 40-års alderen er kvinner på topp seksuelt.

Anonymkode: 8e9d3...380

• Hjerte 1
Skrevet

Så kjør på, knull alt som kan krype og gå!

Skrevet

Du er snart i overgangsalderen og er styrt av hormoner. Synd du er utro da! Skjerp deg slik at du ikke sårer folk på veien.

Anonymkode: fe20d...588

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt hva som skjer med meg. Det siste året har jeg kjent på et VELDIG økt seksuelt behov, og jeg ser sex i alle sammenhenger. Tenker på sex konstant og jager etter seksuelle opplevelser ofte.

Jeg er dame, snart 40 år, har vært i et forhold i 5 år, vært trofast frem til nylig. Jeg har vært utro flere ganger det siste året og nei, jeg er ikke stolt av det.

Den sexen jeg har hatt utenom forholdet er ganske rå og desperat sex, nærmest utsultet på sex. Har omtrenr ikke sex i mitt nåværende forhold.

Jeg forstår likevel ikke hvor denne ukontrollerbare lysten kommer fra, normale folk klarer jo å styre seg selv, men jeg klarer det ikke. Jeg styres fullstendig av lysten på sex, og jeg har allerede ødelagt relasjoner på grunn av dette.

Samtidig er det gøy og befriende da jeg tidligere i livet har hatt lav sexlyst og tenkt at det er noe galt med meg.

Hva er tankene deres rundt dette?

Anonymkode: 4a2fd...842

Eggene dine blir snart hardkokte så det her er naturens måte å foreta siste opprop...

Skrevet

hadde selv det der da jeg var 39. En sexlyst jeg aldri før har hatt.  Begynte på p piller og lysten forsvant . Det var behagelig. 

Anonymkode: 70cbc...6fa

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er snart i overgangsalderen og er styrt av hormoner. Synd du er utro da! Skjerp deg slik at du ikke sårer folk på veien.

Anonymkode: fe20d...588

Støtter.

Enten er du ærlig med partneren din, eller så gjør du det ærlig og redelig slutt med ham. Eller du slipper lysten ut på partneren, som sikkert hadde vært en boost for samlivet.

Man skal ikke kimse av pre-overgangsalder, det er litt av en periode. Sannsynligvis hvor voksne kvinner/unge gutter-greien oppstod.

Anonymkode: aa7f1...f64

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle vet at rundt 40-års alderen er kvinner på topp seksuelt.

Vel vel. Jeg var på topp da jeg var typ 20-25. Nå i en alder av 42 er det ingen spenning og nyskjerrighet igjen. Been there done that. 

Anonymkode: ca029...bb1

Skrevet

Kan du være manisk?

Kan godt være behov for å høre med fastlegen ang dette også. For å se om det kan være behov for å ta blodprøver, CT av hodet o.l også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...