AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Dette er ingen trollepost, men forbeholdt min mor. Jeg vet at du driver å troller på Kvinneguiden på kveldene så håper du kommer over min post og tenker over oppførselen din når vi snakker sammen på telefon. Du bør bruke ørene dine mer og skrike mindre. Dersom jeg hadde funnet på idioti hadde jeg forstått din reaksjon, men nå overreagerer du på at jeg gjør noe voksent. Jeg fikk faktisk hodepine av telefonseansen din. Sånn trollmor, da ser jeg frem til en rolig og bedagelig samtale neste gang vi plinges. Hilsen din trollunge. TROLL!! 🧌 Anonymkode: 763d9...c23
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Ja, hører du mamma?? Slutt å trolle. Gå og legg deg! Anonymkode: 41e80...6b8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Ja - skjerpings, muttern! Anonymkode: af07e...364
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Trollmor fikk visst bare lagt ti av sine små troll i kveld. Anonymkode: 79818...20f 1
Gjest Kanino Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ingen trollepost, men forbeholdt min mor. Jeg vet at du driver å troller på Kvinneguiden på kveldene så håper du kommer over min post og tenker over oppførselen din når vi snakker sammen på telefon. Du bør bruke ørene dine mer og skrike mindre. Dersom jeg hadde funnet på idioti hadde jeg forstått din reaksjon, men nå overreagerer du på at jeg gjør noe voksent. Jeg fikk faktisk hodepine av telefonseansen din. Sånn trollmor, da ser jeg frem til en rolig og bedagelig samtale neste gang vi plinges. Hilsen din trollunge. TROLL!! 🧌 Anonymkode: 763d9...c23 Im your mother 🤡
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Kanino skrev (2 minutter siden): Im your mother 🤡 Akkurat det er ingen overraskelse etter å ha sett deg i tråden til faren med fødselsdeprimert samboer og fire måneder gammel baby. Anonymkode: 5e24b...c37 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 Når trollmor har lagt sine 11 små troll... Anonymkode: 37641...7cb
Gjest Kanino Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat det er ingen overraskelse etter å ha sett deg i tråden til faren med fødselsdeprimert samboer og fire måneder gammel baby. Anonymkode: 5e24b...c37 Jada alle oppegående mennesker forstår poenget mitt i den saken 💋
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 Kanino skrev (11 minutter siden): Jada alle oppegående mennesker forstår poenget mitt i den saken 💋 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Anonymkode: f6b8d...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå