jodaneida2 Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Har bestilt henting av Helthjem, så jeg skal da sette ut en pakke som de skal hente. Men jeg bor i kollektiv og mitt navn står ikke på denne adressen, men kan helthjem fortsatt hente pakken selvom navnet mitt ikke står på adressen?
Gjest Kanino Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 jodaneida2 skrev (På 28.12.2023 den 20.28): Har bestilt henting av Helthjem, så jeg skal da sette ut en pakke som de skal hente. Men jeg bor i kollektiv og mitt navn står ikke på denne adressen, men kan helthjem fortsatt hente pakken selvom navnet mitt ikke står på adressen? Om de ikke vet hvor postkassen din er så blir det jo litt vanskelig å hente den
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Skriv C/O noen som har navnet på postkassen på henteadresse? Anonymkode: ac15c...20f
missbluebird Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Helt hjem forholder jo seg til en addresse og at pakken legges på en gitt plass som angis under bestillingen. Så lenge koden er riktig på pakken og budet får tilgang til oppgangen eller stedet hvor pakken skal hentes, så er ikke det et problem om navnet ditt står på en dørklokke eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå