AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Flere med fibromyalgi her som ikke drikker alkohol pga at man blir dårligere av det? Jeg holder meg unna alkohol som regel. Men har ett par venner som ikke forstår det. De spørr stadig om vi skal møtes og drikke vin. Anonymkode: 777a1...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Har ikke fibromyalgi, men drikker heller ikke alkohol da jeg heller ikke blir så bra av det. Gjør ingenting det. Alkohol er et rusmiddel, men et rusmiddel som er godtatt. Hvis de vennene dine ikke kan akseptere valget ditt, synes jeg ikke dem er gode venner som er verdt ta vare på. Men kan å hente de spør om det av vane og glemmer seg...ikke vet jeg. Vanskelig vite hele livssituasjonen anonymt via forum. Anonymkode: 637b1...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg er kronisk syk og drikker aldri, da jeg vet jeg blir dårligere av det. Andre vil gjerne at man skal støtte deres dårlige vaner med å gjøre det samme, men det blir jo deres problem. Anonymkode: 102b5...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Når jeg drikker alkohol føler jeg meg frisk men jeg drikker ikke lengre pga jeg ikke orker å påføre meg tre dager med vondter etterpå. Anonymkode: 3c99f...779 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 Tja.... Store mengder alkohol,eller Tramadol. Kortisonsprøyter i hele kroppen.For å heletatt kunne bidra til samfunnet. Valget er ditt. Billigste er å flytte til varmere strøk. Det hadde jeg gjort i stedet for å ha et helvete døgnet rundt både på jobb og da jeg prøver å sove. Kortison i ryggen fungerer på meg en liten stund. Men varme har ingen bivirkninger. Anonymkode: a05a9...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg får ikke mer smerter dagen derpå av alkohol,men har hatt episoder mens jeg drikker med plutselige voldsomme trykk i kragebein og rygg der noen da må trykk-presse meg der smertene sitter. Skjedd gjerne 8 ganger de siste 4 årene. Drikker 4-5 ganger pr år. Anonymkode: 59450...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tja.... Store mengder alkohol,eller Tramadol. Kortisonsprøyter i hele kroppen.For å heletatt kunne bidra til samfunnet. Valget er ditt. Billigste er å flytte til varmere strøk. Det hadde jeg gjort i stedet for å ha et helvete døgnet rundt både på jobb og da jeg prøver å sove. Kortison i ryggen fungerer på meg en liten stund. Men varme har ingen bivirkninger. Anonymkode: a05a9...261 Kortisonsprøyter mot fibromyalgi.. gjerne forklar meg patofysiologien/mekanismen som gjør at dette fungerer. Placebo? Anonymkode: 50c99...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 29. desember 2023 #8 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Flere med fibromyalgi her som ikke drikker alkohol pga at man blir dårligere av det? Jeg holder meg unna alkohol som regel. Men har ett par venner som ikke forstår det. De spørr stadig om vi skal møtes og drikke vin. Anonymkode: 777a1...beb Kan du ikke bare møte dem og bestille noe alkoholfritt? Har aldri opplevd at noen sier "la oss ta en øl" eller "la oss ta et glass vin" og ment bokstavelig at jeg skal drikke akkurat en øl eller ett glass vin. Poenget er jo at man møtes og skravler? Selv har jeg fibromyalgi og drikker alkohol innimellom, veldig sjelden noen legger seg opp i hva jeg velger å drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå