AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Noen som vet om noen gode alternativer til Fertility Friend? Tenkte på en tilsvarende en som gjerne er gratis eller nesten gratis!🙈 Anonymkode: bd3be...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg bruker Excel og har laget en graf inni der selv.. gratis og du kan legge inn hva som helst, MEN da må du selv tolke grafen. Dvs du må selv finne ut hvor cover line er, når tempen går opp, og hvor mange dpo du er. Sikkert mye mer tungvint, men det er det som er lettest for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #3 Del Skrevet 29. desember 2023 Du kan bruke fertility friend gratis, men den vil da ikke tolke graven for deg. Men du kan legge inn tempene dine og tolke den selv 😊 Her det det du vil få med på gratisversjonen. Betalt versjon har mange flere ting, noen nyttige, andre mindre nyttig. Anonymkode: 7ca19...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 Premom er gratis, men det er jo FF også Du kan også legge inn i helse på IPhone Anonymkode: 42e26...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 Hvorfor ikke betale en liten slant? Jeg er storfornøyd med premom og føler det jeg betalte for de ekstra funksjonene var sååå verdt det. Er ikke ofte man prøver å lage barn Anonymkode: 92b0a...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Premom, my Calender, Flo.... Anonymkode: 01129...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #7 Del Skrevet 30. desember 2023 Stemmer på Premom her! Aldri betalt, aldri følt behov for det. Den guestimerer eggløysing, i starten basert på gjennomsnittleg syklus, men over tid bruker den din historikk til å justere til riktigare for deg. Den tolker LH-testane for meg og lager graf. No har eg aldri brukt noko anna app for dette, men det er for eg er fornøgd med denne. Anonymkode: f3863...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 Hva er det du trenger å tracke, da? ☺️ Og hvor regelmessig er du? Jeg har bare brukt gratisversjonen av Clue. Akkurat nå er jeg ikke prøver, bruker den kun for å se når jeg vil få mensen og pms, siden jeg er plaget av det, men har regelmessig syklus, så gikk helt fint for meg å tracke eggløsning der da jeg var prøver. Resultert i barn som satt på 2pp og 1pp. Men vet ikke hvordan den funker med temping etc. Anonymkode: 2fcbd...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHS Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar Clue har også BBT tracking, men den brukes ikke til å estimere eggløsning, dvs du tolker den selv. EL blir estimert ut fra antall dager og korrigeres hvis du legger inn EL tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå