Apekatten Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Er det noen menn her som har erfaring med vasektomi? Eller kvinner som er sammen med menn som har utført inngrepet? Hvor lenge etter inngrepet gjør det vondt? Har sexlivet blitt endret etter inngrepet (mtp smerter, lyst etc)?
Katie Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Samboeren min er sterilisert, han hadde noe ubehag den første tiden etter inngrepet, men det er som forventet. Sexlivet er utelukkende positivt, han har like mye lyst som før, presterer like godt som før, ingen problemer ifht ereksjon, ingenting står i veien for spontan sex når og hvor det måtte passe seg. Best av alt så slipper jeg hormonprevensjon ☺️
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Katie skrev (3 minutter siden): Samboeren min er sterilisert, han hadde noe ubehag den første tiden etter inngrepet, men det er som forventet. Sexlivet er utelukkende positivt, han har like mye lyst som før, presterer like godt som før, ingen problemer ifht ereksjon, ingenting står i veien for spontan sex når og hvor det måtte passe seg. Best av alt så slipper jeg hormonprevensjon ☺️ Samme erfaring med mannen. Anonymkode: 039a8...86c
Andro Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Sterilisert elsker. Han syns ikke at det var noe særlig vondt, og det varte toppen en uke for hans del at han føltes litt øm ved operasjonssåret. Føler seg tryggere og det er lettere å slå seg løs. Jeg setter stor pris på at han har gjort det.
Apekatten Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2023 Katie skrev (19 timer siden): Samboeren min er sterilisert, han hadde noe ubehag den første tiden etter inngrepet, men det er som forventet. Sexlivet er utelukkende positivt, han har like mye lyst som før, presterer like godt som før, ingen problemer ifht ereksjon, ingenting står i veien for spontan sex når og hvor det måtte passe seg. Best av alt så slipper jeg hormonprevensjon ☺️ Takk for svar! Godt å høre at han har positiv erfaring. Hvor lenge varer ubehaget etter inngrepet?
Apekatten Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2023 Andro skrev (19 timer siden): Sterilisert elsker. Han syns ikke at det var noe særlig vondt, og det varte toppen en uke for hans del at han føltes litt øm ved operasjonssåret. Føler seg tryggere og det er lettere å slå seg løs. Jeg setter stor pris på at han har gjort det. Takk for svar. En uke med litt ømhet skal man ikke klage på😊
Katie Skrevet 29. desember 2023 #7 Skrevet 29. desember 2023 Apekatten skrev (15 minutter siden): Takk for svar! Godt å høre at han har positiv erfaring. Hvor lenge varer ubehaget etter inngrepet? Direkte vondt noen uker, kjente lett ubehag litt lengre. Men uansett 100% verdt det og han ville gjort det igjen. Ta smertestillende som anbefalt og avtalt med kirurgen som gjør inngrepet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #8 Skrevet 29. desember 2023 Min mann gjorde det for en måned siden. Hadde ganske vondt 4-5 dager, så litt øm noen dager. Jeg tok stingene hans etter 10 dager.. Anonymkode: 7005a...2b5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #9 Skrevet 29. desember 2023 Haha ja, jeg kjørte min daværende partner til klinikken og satt sammen med ham på venterommet, planen var jo å sitte der og vente til han var ferdig. Da legen kom ut og ropte opp, fulgte min eks etter, men så ser legen på meg og spør hvor jeg har tenkt meg hen ? Ble litt paff og så spørrende på ham...ja du har vel ikke tenkt å la han gå gjennom dette alene, sier han ? Så da ble jeg rett og slett dratt med og var med på hele seansen. Ganske sprøtt egentlig, men respekt til menn som utfører dette!! Jeg mener å huske han hadde vondt en ukes tid. Prøvde seg på sex innen det var gått 14 dager, men det hadde nok vært greit å ventet litt til, tror jeg. Var ikke noen spesielle problemer etterpå, eneste han bemerket at det føltes litt annerledes når han kom, som en litt stikkende følelse, spesielt i begynnelsen. Dette avtok i styrke etterhvert, men forsvant aldri helt, ifølge ham selv. Sexlivet fortsatt som før, med den fordelen at vi slapp å tenkte på prevensjon. Han tok vel en sædprøve etter ca. 3 mnd for å bekrefte at inngrepet var vellykket. Anonymkode: bb6b1...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå