AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Når fikk ditt barn langt hår? Jenta mi er 2, har ikke tykt hår i det heletatt😇 og jeg syns uansett hun er vakker, men jeg tenkte kanskje andre hadde erfart tykt hår komme seinere eller tidligere osv. Eller kanskje det aldri ble tykt😅 Jeg syns fremdeles hun ser veldig baby ut med det korte håret🥰 Barnehagen presser på med at hun skal være stor jente, men jeg skjønner ikke helt hva de mener med det. Men det var kanskje en annen sak🤭 Iallefall bidrar ikke håret Anonymkode: 39c70...c7f
Gjest Kanino Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når fikk ditt barn langt hår? Jenta mi er 2, har ikke tykt hår i det heletatt😇 og jeg syns uansett hun er vakker, men jeg tenkte kanskje andre hadde erfart tykt hår komme seinere eller tidligere osv. Eller kanskje det aldri ble tykt😅 Jeg syns fremdeles hun ser veldig baby ut med det korte håret🥰 Barnehagen presser på med at hun skal være stor jente, men jeg skjønner ikke helt hva de mener med det. Men det var kanskje en annen sak🤭 Iallefall bidrar ikke håret Anonymkode: 39c70...c7f Alt folk får oppheng i. Ikke sikkert hun får tykt hår en gang
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Herlighet, gi nå ungen tid til å gro ut håret sitt da. Hun er to.......... Anonymkode: 0fb07...3de 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Det kommer jo veldig an på foreldrene og hva barnet har arvet. Her arvet sønnen mitt tykke hår som vokser som et uvær, mens dattera arvet faren sitt tynne hår som føles som aldri vokser. Ikke alle får tykt hår. Og stor jente handler om å være selvstendig. Har ingenting med utseende å gjøre. Anonymkode: 66ed3...014 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Vårt barn hadde skikkelig frisyre fra tidlig. Alle trodde han var mye eldre - også fordi han begynte å gå tidlig fra 10 mnd, trodde mange han var 2 år +. At hun er en stor jente, betyr de ønsker dere skal øve på at hun er mer selvstendig. Antar de syns hun ikke klarer seg nok selv til en på hennes alder? Anonymkode: 7e0c5...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Mine barn bruker tid før håret vokser. Det er ikke rart, for begge vi foreldrene var ganske tynnhåret ved våre ettårsdager🤭. Min eldste fikk stusset luggen da han var to. Håret var da ganske tynt. Et halvår senere var det blitt lengre og tykkere, og han trengte en ordentlig stuss. Etter det har håret hans vært tykt. Yngste er nesten to nå, og håret er fremdeles kort og tynt, men det blir gradvis mer hår. Anonymkode: ef85f...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå