Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare fremme, men totalt. Og bytter dere noen ganger ut noe, eller blir det bare mer og mer?

Anonymkode: e136e...fef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 6 store esker. Kjøper sjeldent noe nytt nå for nå er det fullt rett og slett 🙈 

Anonymkode: ef024...117

Skrevet

Har vel 10 store esker. Bruker ikke alt, har noe gammelt som jeg ikke tar frem, men som jeg ikke får meg til å kaste. 

Er det jul så er det jul, da pynter man! :ler:

Anonymkode: 7c56d...78e

• Liker 1
Skrevet

1 stor plastboks med juletrepynt

1 mindre plastboks med adventpynt

6 juleputer, 2 pledd, julegardiner til kjøkkenet

1 skuff med juleduker (ca 10 stk)

1 stor plastboks med diverse annen pynt (nisser, engler osv)

1 boks med julelandsby

Juleservise til 12 personer

1 boks med utelys/utepynt

Bruker ikke alt hvert år. Pynter for det meste med blomster og lys, og lite «vanlig» pynt.

Anonymkode: 038d9...899

Skrevet (endret)

2 store plastkasser fulle. Har ikke plass til mer i leiligheten, selv om jeg ønsker mer 😂

Endret av Mardina
Skrevet
Mardina skrev (27 minutter siden):

2 store plastkasser fulle. Har ikke plass til mer i leiligheten, selv om jeg ønsker mer 😂

Samme her😊

Skrevet

Et lite juletre på rundt 1m. Har ei skoeske med pynt til det, pluss ei lyslenke utenom. Har ellers noen lysestaker til jul og etterjulsvinteren, adventsstake til vinduet og til stearinlys, et par pyntegjenstander og juleservietter og lys. To pynteputer med juletrekk i sofaen.

Er minimalist, så ei mellomstor pappeske og en papirpose til pynten + juletre holder lenge. Setter fram alt vi har, og har kun kjøpt stearinlys nytt i år. 

Anonymkode: bbf0a...687

Skrevet

2 plastkasser: en med juletrepynt og en med nips og naps. Setter ikke fram all nipsen.

1 adventsstjerne

1 adventsstake

Haugevis av juleduker og -løpere. Jeg bruker noen få av dem. 

Anonymkode: 776af...04a

Skrevet

Har massevis, flere store bokser. Og da har vi gått gjennom boksene, og gitt bort til bruktbutikker mye som vi ikke hadde brukt på flere år. 

Anonymkode: 770ed...fda

Skrevet

Heftig mye. 2 1/2 tre, det halve er ett slikt som en setter opp imot veggen.

Har tatt vare på all julepynten barna har laget og har alt jeg har arvet + at vi kjøper inn litt nytt hvert år. 8 arvede spyd hvorav  3  er fra 1800 tallet så er veldig forsiktig med de. 

Pynter både inne og i hagen

Skrevet

En stor oppbevaringsboks med juletrepynt

En stor oppbevaringsboks til generell julepynt 

En banankasse med adventsstaker, utebelysning og adventsstjerner 

Har et gedigent hus og føler jeg har litt lite pynt. Men har små gutter i hus.. Blir sikkert mer pynt til bord osv etterhvert som de blir større og ikke kaster nisser og julekuler veggimellom😊

Anonymkode: e9d30...c02

Skrevet

Uendelig.......

Anonymkode: b7449...a55

Skrevet

Har to plastkasser. Den ene er full av duker, gardiner, servietter, lys og lysholdere. Den andre er full av julettepynt og noe annen pynt. I tillegg har jeg en pappeske med ei julekrybbe, samt noe annen pynt. Utelys er utenom, det oppbevares et annet sted.

Når vi pakker ned i år må vi legge til en liten boks til glanspapirlenker, for eldste har lært seg å bruke limstift. Annen papirpynt kan også flytte dit, for boksen er egentlig stappfull.

Jeg liker å gå i bruktbutikk før jul hvert år, og samler opp over tid. Noen ganger kjøper jeg også på salg etter jul, hvis det er noe jeg virkelig har savnet. 

Anonymkode: 1ab32...d7d

Skrevet

Har en eske med pynt til juletre og et par borddekorasjoner. I år har jeg kun to nisser og en disneyfigur fremme. Ga rett og slett faen i jul hos meg selv. Reiste til familie i et par dager, og de har mer julepynt enn Gjertrud fra «the julekalender». 

Skrevet

Vi har syv store kasser. Pynter sjelden med alt. Noe er fast hver jul og det andre veksler vi litt på alt etter hva vi ønsker akkurat den julen. 

Skrevet

3 store plastkasser med julepynt, 1 til advent

Har to duker til spisebordet og en del små. 

Har kvittet  oss med en del, kjøper ikke nytt. 

Anonymkode: bb3b4...c0d

Skrevet

7 plastkasser , 2 juletre og masse esker til juleby

Anonymkode: b8039...f1e

AnonymBruker
Skrevet

15-20 plastkasser sortert etter farge og type. (gardiner/tepper under tre/juketrepynt/juletepper /bordpynt/rød pynt/hvit pynt/trepynt /strikkenisser/pepperkakeformer/lys/ hvite julekuler/røde julekuler/glitter/juleby for å nevne en del. 

Mye pynt er mer vinter enn jul så kan ha det fremme hele januar når jeg fjerner det røde.  Har arvet mye pynt som jeg noen år tar frem, mye er hjemmelaget så kaster/gir det ikke bort. 

Duker er ikke medregnet, de ligger i skap med håndklær/sengetøy

Juleservice har eget skap sammen med jukekopper, juleskåler ++

Julepapir/bånd osv har egne skuffer

Synes det er greit å sortere alt og merke i kategorier. I tillegg til eskene står en del store ting oppå hylle i boden.   I år har jeg ikke kjøpt så mye. Mye pynt er laget selv (kranser, juletrær, veggpynt) og synes det er gøy så har plastesker med stæsj til å lage mer også. 

Handler alltid litt julepynt på salg etter jul.

Anonymkode: 97f50...abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...