AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Ei jeg har på snap legger ut story at hun kjører, lange story, hvor hun til og med kjører forbi andre biler, snø og isføre osv. Ser tydelig at hun kjører og mobilen er håndholdt. Pleier ikke å bry meg mye hva andre gjør, men dette irriterer meg grenseløst. Å sitte slik med telefonen i trafikken er farlig! Det tar bort fokus, og det er ikke rart at det er høy bot om man blir tatt med telefonen. Hva hadde dere gjort? Latt det være? Meldt til politiet? Hvordan evt? Snapstory vises kun til venner, hvordan får politiet tak i den? Evt kunne man tipse politiet slik at de kunne tatt en prat med henne uten anmeldelse? Hadde vel vært best det. Har aldri anmeldt noen eller tipset politiet. Anonymkode: 34aa0...17c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Du kan ta skjermopptak og gå inn på snapen og hennes story og profilinfo og vise det til politi. Anonymkode: 7d0f1...27b 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Skjermopptak, politianmelde. Anonymkode: 4115d...b8a 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ta skjermopptak og gå inn på snapen og hennes story og profilinfo og vise det til politi. Anonymkode: 7d0f1...27b AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjermopptak, politianmelde. Anonymkode: 4115d...b8a Skjermopptak av video altså? Anonymkode: 34aa0...17c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skjermopptak av video altså? Anonymkode: 34aa0...17c Ja. Hun får varsel om at du har tatt screenshot, da. Du kan eventuelt filme med en annen mobil om du ikke vil være så tydelig. Anonymkode: 4115d...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Hun får varsel om at du har tatt screenshot, da. Du kan eventuelt filme med en annen mobil om du ikke vil være så tydelig. Anonymkode: 4115d...b8a Aha! Smart!! Takk! Anonymkode: 34aa0...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå