Gå til innhold

Prevensjon for oss over 40

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja jøss. Kan være 10 år til 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 1b041...da8

Men når det er såpass vanskelig å bli gravid over 40 så skal det ganske mye til at det klaffer når man prøver å unngå det.

Anonymkode: 7ad59...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilisert mann er vårt prevensjonsmiddel. Ble så dårlig av hormonprevensjon, så da ble det sånn.

Anonymkode: 5d050...c6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi bruker noen ganger kondom, noen ganger hoppe av i svingen, litt avhengig av syklus. Kunne bare bruke minipillene pga. at jeg har migrene med aura, men de ødela både sexlyst og humør hos meg, så det har jeg sluttet med for lenge siden.

Man kan bruke p-piller over 40, både de vanlige kombinasjonspillene og minipillene, men for å bruke kombinasjonspillene bør man være helt frisk.

Anonymkode: 7ad59...bfb

Jeg steriliserte meg. Kosta ca 6000 da for ca 4 år siden. Kikkhull. Var øm ei uke eller to. Aldri angra.

Anonymkode: edae8...0db

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min har tatt en for laget og sterilisert seg. Etter plagsomme svangerskap,3 fødsler og mye plager med prevensjon var sterilisering det minste han kunne gjøre.

Anonymkode: 03388...332

Men så er det mange av oss som ikke gidder å styre med blødninger og overgangsplager. Er så glad for at det finnes noe så fantastisk som hormonspiral. 

Anonymkode: 4cad0...a37

Skrevet

Sølibat

Anonymkode: a4571...e7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...