Gå til innhold

Beskytte neglelakken. Finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med årene dukker det opp ting jeg aldri har sett behov for før.. Nå er problemet at neglelakken min aldri sitter, og jeg lurer på om det finnes noe man kan ta over, som gjør at neglelakken varer lenger? Er det en greie, egentlig?

Anonymkode: 2e282...145

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Med årene dukker det opp ting jeg aldri har sett behov for før.. Nå er problemet at neglelakken min aldri sitter, og jeg lurer på om det finnes noe man kan ta over, som gjør at neglelakken varer lenger? Er det en greie, egentlig?

Anonymkode: 2e282...145

Top coat?

Anonymkode: bb555...24d

• Liker 1
Skrevet

Det fins noe som heter top coat men jeg har til gode å finne en top coat som virkelig fungerer og gir neglelakken et par dager ekstra liv. 

Anonymkode: 407b4...7a4

Skrevet

Du kan prøve denne: https://lyko.com/no/seche/seche-vive-instant-gel-effect-top-coat-1

Ellers er det en hel vitenskap dette med å få neglelakk til å sitte godt, det kan ha med din kroppskjemi å gjøre, om det er mye oljer på negleplaten, om neglene dine er skadet osv. Men kort sagt så sitter den best på negler som er hele og fri for oljer (fjern oljen med aceton eller alkohol før du lakker), bruk under- og overlakk og sørg helst for at lagene tørker godt før du påfører neste. Fjern også søl av neglelakk rundt på huden, da det kan være med på å løfte neglelakken.

Anonymkode: dda26...1bd

Skrevet

Jeg liker gel-top coaten fra Essie. Den gir i alle fall neglelakken et par dager lengre liv på mine notorisk håpløse negler. 

image.thumb.png.a43a0a3e0f79891093cc6c18b962ee50.png

• Liker 1
Skrevet

Hemligheten til å få lakken til å sitta er ein god underlakk. Anbefalar Orly Bonder Beasecoat. 

Skrevet
Ullvott skrev (7 minutter siden):

Jeg liker gel-top coaten fra Essie. Den gir i alle fall neglelakken et par dager lengre liv på mine notorisk håpløse negler. 

image.thumb.png.a43a0a3e0f79891093cc6c18b962ee50.png

Bruker den, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Seche vite dry fast top coat!

Lakken tørker på 60(!!)sekunder,og holder seg som nylakket på neglene til du velger å ta den bort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...