Purple_Pixiedust Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Hva er best? Jeg får en valp med helt svarte klør så ikke lett å se nerven. Har hatt hund før, og han var redd og det ble en kamp hver gang. Dette vil jeg unngå med den nye. Er det lettere å unngå å klippe nerven med en klosliper? Og hvordan er det i forhold til hva hunden tolererer? Jeg har tenkt til å massere labbene masse og tørrtrene med godbiter samt kun ta en klo av gangen i starten og slik jobbe meg opp til å kunne ta alt på en gang. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Skal ha veldig liten rase for at fil er nok. Vi har en medium stor og filen tar en evighet, samt at duringen er skumlere enn vanlig neglsaks. Anonymkode: 3463c...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Vi bruker bare filen til å pusse kantene etter kloklipperen, hvis vi får lov da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Noen hunder er redd lyden, men de hundene jeg vet om som er det, har ikke vært vant til klosliper fra de var valp. Anonymkode: 03375...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal ha veldig liten rase for at fil er nok. Vi har en medium stor og filen tar en evighet, samt at duringen er skumlere enn vanlig neglsaks. Anonymkode: 3463c...836 Veterinær anbefalte klosliper til min storpuddel med svarte klør. Men han var redd for lyden, så det var ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 29. desember 2023 Takk for svar. Litt usikker på hva jeg skal velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #7 Del Skrevet 29. desember 2023 Foretrekker klosliper, men det er jo en smakssak. Anonymkode: 45511...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå