Gå til innhold

Er dette typisk for alderen eller personlighetstrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 21 mnd og virkelig hater å være ute nå som det er snø og kaldt, vil ikke sitte på akebrett heller. 

Er dette typisk for alderen eller mer trekk ved min unge?

Den vil bare være inne. Vi kler på varme og praktiske klær så det er ikke bekledningen om noen skulle nevne det. 

Anonymkode: 2eca4...1da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet er ikke to år en gang og ikke alle orker så lenge av gangen. Å ha på relativt tunge vintersko og dress som er tykk kan virke utfordrende å bevege seg i (ikke kritikk mot klærne, de kan være topp, men det er jo uvant for de små uansett). Noen steder er det glatt og andre steder er det en del snø. Sikkert barnets første vinter hvor han får gå selv også så det er mye nytt på en gang 😀 sønnen min likte det IKKE. Denne vinteren er alt mye lettere for ham og han liker det litt bedre... Han blir tre i mars 😍

Anonymkode: b3c95...904

Skrevet

Det kan være både og. Har ikke noe inntrykk at det å være to år gjør at man ikke vil være ute eller sitte på akebrett. Har dere vært mye ute før? Eller er det første året dere prøver dere? Hva sier de i barnehagen? Min er 15 mnd og liker rusle ute selv, sitte på akebrett, være i bæremeis, base i snøen. Vi har vært ute fra han var 2 uker i bæresele, så han kjenner ikke så mye annet heller. Er hans første vinter hvor han er mer selvstendig og han koser seg. 

Anonymkode: 0bbba...ff3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Barnet er ikke to år en gang og ikke alle orker så lenge av gangen. Å ha på relativt tunge vintersko og dress som er tykk kan virke utfordrende å bevege seg i (ikke kritikk mot klærne, de kan være topp, men det er jo uvant for de små uansett). Noen steder er det glatt og andre steder er det en del snø. Sikkert barnets første vinter hvor han får gå selv også så det er mye nytt på en gang 😀 sønnen min likte det IKKE. Denne vinteren er alt mye lettere for ham og han liker det litt bedre... Han blir tre i mars 😍

Anonymkode: b3c95...904

Noen av de vinterskoene er faktisk veldig tunge! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen av de vinterskoene er faktisk veldig tunge! 

De vi har er lette. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De vi har er lette. 

Nå kommenterte jeg på noen andre sitt innlegg. Da liker han kanskje bare ikke å være ute? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...