AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Jeg har vært sammen med en mann i rundt et år nå. Vi er begge i midten av 40-årene. Sammen med meg er han verdens godeste og omtenksomme, sier han er lei hurralivet med kompiser og ønsker det roligere. Han vil reise med meg fordi han opplever mer enn fyll med meg. Sånn er han også når vi/han snakker med familien hans eller folk jeg kjenner. men så fort en av kompisene hans ringer, så er det disse fordømte masekjerringene som bare vil klenge. Det er snakk om hurraliv og fylleturer og han vil jo helst bare være fri og leve livet med kompisene. dette er både sårende og fortvilende å høre på. For det er så motsatt av sånn han er mot meg alene og rundt andre enn kompisene. Anonymkode: 6b8c8...3ad
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 han er redd for å miste kompisene Anonymkode: 81e9c...f79 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Han er en sexist med misogynistiske holdninger. Kompisene hans også. Men de må spille greie og respektfulle ovenfor dama for å få de fordelene de er i forhold for: sex og hushjelp og kokk. Sånne menn liker ikke og respekterer ikke damer når de bak damers rygg er misogynister. De bare liker hva damer kan gi dem og gjøre for dem. En sånn mann, eller en mann med sånne kompiser hadde jeg lett dumpet. Det blir som å være mørkhudet og ha rasister i livet sitt. Anonymkode: 494aa...a80 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Usj, flau oppførsel! Skikkelig turn off med mannfolk som må tøffe seg ved å snakke ned partnerene sine. Gjør det tydelig for han at du får det med deg, tror han at dette ikke er sårende å høre? Samme hvor mye han bare har det i kjeften. "Du vet at du MÅ ikke være med meg når du heller vil være med Åge, jeg hører jo hva du sier om meg. Hvis du savner singellivet så veldig kan vi alltids ordne det altså" Anonymkode: f37d0...633 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 Hadde du orket en bestevenninne som baksnakket deg slik? Anonymkode: 270bd...e92 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Jeg hadde sagt at det er trist at han ønsker å være singel, og at du skulle ønske han hadde hatt guts til å slå opp tidligere og ikke kaste bort tiden din. Anonymkode: 6ec70...d77 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 Han, og mest sannsynlig kompisene, er utrygg på sin egen maskulinitet og må tøffe seg for hverandre. Pinlig i den alderen men er ikke overrasket. Anonymkode: 38c0f...18f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde sagt at det er trist at han ønsker å være singel, og at du skulle ønske han hadde hatt guts til å slå opp tidligere og ikke kaste bort tiden din. Anonymkode: 6ec70...d77 Det er ikke trist at misogynister er single. Det er det de alle burde være. Det som er trist er at enkelte damer tolererer det. Oppfordrer enhver kvinne til å se disse videoklippene Anonymkode: 494aa...a80 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han, og mest sannsynlig kompisene, er utrygg på sin egen maskulinitet og må tøffe seg for hverandre. Pinlig i den alderen men er ikke overrasket. Anonymkode: 38c0f...18f Det heter toxic mascilinity og skal ikke stakkarsliggjøres med at de er "stakkars usikre menn". Nei, de er misogynister og sexister. Så enkelt er det. Anonymkode: 494aa...a80 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 La oss legge godviljen til og tenke at det er sånn han er med deg, omtenksom og god, som er sånn han egentlig er. Spør han hvorfor han har behov for å spille en trist rolle som sjåvinist overfor kompisene. Om han sier "det er bare sjargongen, vi spøker bare", spør han hvorfor de føler det må være sånn. Skal du spille teater hver gang du omgås kompisene? Hvorfor ikke heller slippe maska og ha en normal omgangstone? Anonymkode: 78112...016 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå