Gå til innhold

Trøstetråd for oss skilte mødre som er uten barna i julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er hos faren og den nye konen. Familiejul for dem med 2 voksne og 3 barn. Jeg føler meg så mislykket og verdiløs. Orker ikke svare på snap eller messenger med alle som har såå fin jul. Gleder meg til hverdagen begynner, syns det er så vondt .

Anonymkode: 580fc...7db

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er barna hos faren alle dagene i julen, og både jul- og nyttårsaften? Det høres stusslig ut å ikke ha noen juledager ilag med dem isåfall. Erdet av praktiske årsaker pga reisevei, eller er det noe dere kan forandre på så det slipper å bli slik framover?

Jeg er også skilt, men vi har alltid bodd så nær hverandre (bare tre hus mellom oss) at jeg enten har hatt ungene her formiddag eller kveld julaften. Nå er ungene store, men det har alltid vært sårt når folk spør hvordan det blir med ungene og julefeiring. Men jeg har aldri følt meg mislykket; mange opplever samlivsbrudd. Jeg har lagt meg i selen for å ha et godt samarbeid med far.

Kan du legge en god plan framover for nyttårskos og senere år adventskos dere har sammen?

Sender deg en klem ❤️

Skrevet
Eneri skrev (7 minutter siden):

Er barna hos faren alle dagene i julen, og både jul- og nyttårsaften? Det høres stusslig ut å ikke ha noen juledager ilag med dem isåfall. Erdet av praktiske årsaker pga reisevei, eller er det noe dere kan forandre på så det slipper å bli slik framover?

Jeg er også skilt, men vi har alltid bodd så nær hverandre (bare tre hus mellom oss) at jeg enten har hatt ungene her formiddag eller kveld julaften. Nå er ungene store, men det har alltid vært sårt når folk spør hvordan det blir med ungene og julefeiring. Men jeg har aldri følt meg mislykket; mange opplever samlivsbrudd. Jeg har lagt meg i selen for å ha et godt samarbeid med far.

Kan du legge en god plan framover for nyttårskos og senere år adventskos dere har sammen?

Sender deg en klem ❤️

Vi bor med 4 hus mellom, vi har dem annenhver uke, med bytte mandager, så jeg hadde dem frem til 1.juledag. Så reiste de på hytten. Jeg har også hytte ved siden av dem. Orker ikke reise dit opp nå. Så sitter alene hjemme istedet. Gleder meg til mandag når vi kan begynne på ny vanlig uke. ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi bor med 4 hus mellom, vi har dem annenhver uke, med bytte mandager, så jeg hadde dem frem til 1.juledag. Så reiste de på hytten. Jeg har også hytte ved siden av dem. Orker ikke reise dit opp nå. Så sitter alene hjemme istedet. Gleder meg til mandag når vi kan begynne på ny vanlig uke. ❤️

Vær glad dere har et godt samarbeid og at barna har en far!

Jeg skulle gjort alt for at mine barn hadde en far. 

Anonymkode: 38cf5...8a8

Skrevet

Huff, ja, det er sikkert stusslig å klare alt alene og i julen ❤️

Skrevet

Men vi har ikke godt samarbeid altså. Snakker aldri sammen, og møtes bare på foreldremøter på skolen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vær glad dere har et godt samarbeid og at barna har en far!

Jeg skulle gjort alt for at mine barn hadde en far. 

Anonymkode: 38cf5...8a8

Synes du bør være god for å komme med slike kommentarer. TS må da få lov til å ha det vondt, selv om dine barn ikke har en far? Slutt å neglisjere andres følelser.

Anonymkode: fbc3d...528

Skrevet

Nei, jul burde alltid være hos mor. Barn trenger mødrene sine mye mer enn de trenger far.

Anonymkode: 16052...5dc

Skrevet

Så de leker familie på hytta nå, mens du sitter alene? Fikk forferdelig vindt av deg nå

Anonymkode: 76d83...782

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så de leker familie på hytta nå, mens du sitter alene? Fikk forferdelig vindt av deg nå

Anonymkode: 76d83...782

Takk❤️Bare 2 dager igjen til julen er slutt nå, eller 1 døgn til barna kommer tilbake, ikke noe gøy ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...