AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Bf har samvær i mitt hus 2t 4 ganger i månenen. Har jeg lovt å oppholde meg i kjelleren av huset og la dem ha hoved etasje når det er samvær? Eller må jeg ut av eget hus? Anonymkode: 7082b...1bf
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 kan dem ikke være et annet sted? eller så må du jo spørre dem om og være hjemme Anonymkode: 4c559...90d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Hvorfor kan ikke du være der? Anonymkode: 18d15...da5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor kan ikke du være der? Anonymkode: 18d15...da5 Jeg tenker det er naturlig å gi rom og trekke seg vekk, ikke være der som en hauk. Når det er sagt, kan de ikke møtes et annet sted? Anonymkode: 2b1e6...6e6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Jeg er alltid hos kjæresten min da. Anonymkode: d80d1...f25
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tenker det er naturlig å gi rom og trekke seg vekk, ikke være der som en hauk. Når det er sagt, kan de ikke møtes et annet sted? Anonymkode: 2b1e6...6e6 Han bor langt borte og barne vernet spurte om det kunne være en løsning for å trygge sønnen våres men jeg ønsker ikke å måtte besøke venner i tidsrommet for samværet jeg tenker som deg det er snilt å gi rom så jeg vil tenke at kjelleren er ok sted Anonymkode: 7082b...1bf 1
C8H10N4O2 Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 Du er mor til barnet? Hvor godt kjenner barnet faren sin? Er barnet trygg og komfortabel sammen med far? Jeg tenker at det kanskje (i alle fall om barnet ikke kjenner far, eller er utrygg) er best at du er tilstede, om enn i et annet rom med åpen dør. Etterhvert som barnet og far blir tryggere på hverandre kan du være i kjelleren. Vil tro at du hadde fått en beskjed om det var sånn at du ikke fikk lov til å være hjemme Lykke til 💐😊 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 Hvorfor skal det være samvær i ditt hus? Enten er du til stede eller så får samværet være en annen plass. Det er neppe ditt ansvar å tilrettelegge. Anonymkode: ef144...469
Eneri Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 Hvis du ikke er redd for å la ham være alene med barnet, kan jo du benytte sjansen til å gjøre unna ærend som handling, frisør, trening osv. Og så deretter være et annet sted i huset hvis det ikke har gått to timer når du er tilbake. 1
Gjest Kanino Skrevet 28. desember 2023 #11 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bf har samvær i mitt hus 2t 4 ganger i månenen. Har jeg lovt å oppholde meg i kjelleren av huset og la dem ha hoved etasje når det er samvær? Eller må jeg ut av eget hus? Anonymkode: 7082b...1bf Hvorfor spør du KG om det ? Er det ikke mest naturlig og spør BF om det i stedet for ?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #12 Skrevet 28. desember 2023 Du bestemmer selv hvor du skal være, og det er helt opp til deg å gå med på eller ikke gå med på samvær hos deg. Når det ikke er et poeng at du er til stede, hadde jeg personlig ikke sagt ja til noe slikt. Anonymkode: f5e16...b97 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #13 Skrevet 28. desember 2023 Har han samvær med eller uten tilsyn? Ville i starten vært i nærheten, i kjelleren f.eks. Hvis det går bra ville jeg tatt unna handling, gått en tur eller noe utenfor huset Anonymkode: e8ffa...cda
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #14 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bf har samvær i mitt hus 2t 4 ganger i månenen. Har jeg lovt å oppholde meg i kjelleren av huset og la dem ha hoved etasje når det er samvær? Eller må jeg ut av eget hus? Anonymkode: 7082b...1bf Hva mener du med lov? Hvis det ikke er tilsyn eller barnevern sak så kan du gjøre som du selv vil om det er en tur på cafe eller jogge deg en tur😊 Anonymkode: 605b2...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #15 Skrevet 28. desember 2023 Samvær er avtalebasert med mindre dere har en dom. Dersom samværet er i din bopel har du selvfølge lov til å være hjemme! Jeg hadde satt meg på kjøkkenet og latt han leke på stua. Anonymkode: 7464e...3ab
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #16 Skrevet 28. desember 2023 Treffe venner, dra på besøk til familie, trene, gå på kino, gå tur, handle. Det er jo bare to timer, er det ikke deilig å ha litt luft under vingene når du ellers er alene og bundet til barnet? Anonymkode: 58e09...325 2
Biloba Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Han bor langt borte og barne vernet spurte om det kunne være en løsning for å trygge sønnen våres men jeg ønsker ikke å måtte besøke venner i tidsrommet for samværet jeg tenker som deg det er snilt å gi rom så jeg vil tenke at kjelleren er ok sted Anonymkode: 7082b...1bf Det kommer vel an på hvorfor barnevernet er involvert og hvordan barnets trygghet på far utvikler seg. Hvis du skal trygge barnet må du jo være sammen med dem i starten, evt f.eks i naborommet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Han bor langt borte og barne vernet spurte om det kunne være en løsning for å trygge sønnen våres men jeg ønsker ikke å måtte besøke venner i tidsrommet for samværet jeg tenker som deg det er snilt å gi rom så jeg vil tenke at kjelleren er ok sted Anonymkode: 7082b...1bf Hvis forventningen er at de skal møtes alene. Hva med å bare spørre faren? «Jeg tenkte være i kjelleren hele tiden; jeg kommer ikke opp. Er det i orden for deg?». Jeg ville likevel passet på å ikke være der og i veien for dem. Anonymkode: 2b1e6...6e6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 Hvis barnevernet er involvert så er det jo ganske alvorlig. Så hør med dem, de kjenner til hele saken og problemstillingene dere har. Anonymkode: 79a79...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bf har samvær i mitt hus 2t 4 ganger i månenen. Har jeg lovt å oppholde meg i kjelleren av huset og la dem ha hoved etasje når det er samvær? Eller må jeg ut av eget hus? Anonymkode: 7082b...1bf Du kan selvsagt være i ditt eget hus under samværet. Men trekk deg gjerne til et annet rom slik at du ikke er synlig slik at barnet kan fokusere på far. Samtidig er du tilgjengelig om det er noe. Anonymkode: 2a757...ded 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå