AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Har invitert et vennepar på nyttårsbrunch , og ble brått usikker på en slik brunch bør inneholde. Salat, rundstykker, ost, kjøttpålegg, noe varmt (f.eks pai, kjøttboller, kylling/kalkunfilet). Er det godt nok? Anonymkode: cb7dc...87d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Høres veldig bra ut det😊 Anonymkode: 438c1...38c
Brunhilde Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Jeg tenker at jeg ville servert omtrent dette: *grovt brød i tynne skiver *nystekte rundstykker *pai eller kjøttboller eller kalkunfilet *lun leverpostei med stekt sopp og bacon *roastbiff med sprø løk *litt forskjellig annet kjøttpålegg hvis du syns det er nødvendig *røkt laks og eggerøre *rekesalat *ost *litt grønt i form av tomat/agurk/salat/paprika/druer, det du liker best *velger du kalkunfilet er det godt med litt Waldord- eller brokkolisalat ved siden av *remulade (til roastbiff) *meierismør *majones Jeg syns ditt eget forslag var mer enn godt nok, men siden du spurte 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Det er "hang over" mat, så: Eggerøre, bacon, bakte halve tomater, stekt sjampinjong, gulost, skinke, brød i tynne skiver. Små pannekaker/lapper med syltetøy/rømme. Anonymkode: dc289...bac 1
Brunhilde Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er "hang over" mat, så: Eggerøre, bacon, bakte halve tomater, stekt sjampinjong, gulost, skinke, brød i tynne skiver. Små pannekaker/lapper med syltetøy/rømme. Anonymkode: dc289...bac Hvorfor er det "hang over" mat? Tror du alle møter det nye året dritings? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 Så lenge vi har ribbe og medisterkaker igjen kommer det på bordet. Lefser med kald ribbe er så godt. Alltid noe småvarmt, som eggerøre eller stekte poteter. Ellers blir det hos oss diverse sild og gode oster. Rester fra nyttårsmiddag, kald kalkun og waldorfsalat. Vi bruker muligheten til å få tømt kjøleskapet for mye julemat. Anonymkode: 0a006...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå