Gå til innhold

Orgasme samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at det ofte skjer at orgasme kommer samtidig for begge partnerne. 

Er det tilfellet? Tror veldig sjelden det har vært tilfelle med meg. 

Jeg kommer til et optimalt punkt først. Så blir jeg egentlig litt trett. Men fortsetter selvfølgelig til det går for ham. Det er selvsagt veldig godt når han også får orgasme.

Anonymkode: 3a026...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden vi får det samtidig. Gjerne start med samleie, og når opphisselsen kommer fullfører han selv mens jeg starter på meg selv og fullfører samtidig eller rett etterpå. Det fungerer godt.

Anonymkode: 8bd20...dd6

Skrevet

Vi får ofte samtidig. Nå har jeg fått en partner som treffer på et slikt punkt at jeg endelig kommer vaginalt. 

Anonymkode: 2a094...f93

• Liker 1
Skrevet

Ikke så veldig ofte, ikke er det så viktig for oss heller. Men er dagsformen slik at jeg kommer veldig fort, så kan jeg slikke henne til orgasme, og rekke å sprute i henne før orgasmen er over 🤣 Ellers så er det de gangene vi setter av god tid, for første runden kommer vi nesten aldri likt 

Anonymkode: 9bcac...7ac

Skrevet

Det har aldri skjedd, men så kommer ikke jeg vaginalt heller. Tror ikke vi kunne klart å ligge ved siden av hverandre og stimulert oss selv til orgasme samtidig en gang. Men husker at mannen min var VELDIG opptatt av det når vi først ble kjærester. Jeg hadde bestemt meg for å aldri fake igjen, så sa det som det var. Kommer ikke ved penetrering alene (og jeg nyter ikke sexen hvis jeg skal prøve å stimulere meg selv samtidig som jeg skal konse på å ligge sånn at han ikke stanger i livmorhalsen). 

Anonymkode: 92c0d...45e

• Nyttig 2
Skrevet

Som regel samtidig. Da har vi bygd opp til det er like før for oss begge. Det å merke at det er så godt for den andre, er i seg selv opphissende. Når den ene da begynner på sin er det det siste lille som får også den andre i gang. 

Skrevet

Det er noe man kan lære å tilpasse.. men er kanskje ikke like enkelt med alle, eller mulig med alle. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vi kommer samtidig toppen 1 av 100 ganger, tipper jeg. Vi syns ikke det er noe å stresse med, men det er litt gøy når det skjer.

Men bortsett fra det er det også noe fint med å få fokusere 100% på egen orgasme, og å som partner kunne fokusere på, oppleve og ta del i og på forskjellige måter føle/sanse den andres orgasme uten å være opptatt med sin egen samtidig.

Syns ikke det ene er så opplagt mye bedre enn det andre, kanskje jeg faktisk foretrekker "hver sin gang". Jeg syns det er helt magisk å merke henne la seg rive med og glede seg over mitt klimaks, det er en mye sterkere connection enn når begge er mer borte vekk hver sin egen orgasme samtidig, føler i hvert fall jeg.

Men kanskje noen av oss bare setter mest pris på det vi har opplevd oftest, vet ikke...

Anonymkode: 09c2e...7f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det har aldri skjedd, men så kommer ikke jeg vaginalt heller. Tror ikke vi kunne klart å ligge ved siden av hverandre og stimulert oss selv til orgasme samtidig en gang. Men husker at mannen min var VELDIG opptatt av det når vi først ble kjærester. Jeg hadde bestemt meg for å aldri fake igjen, så sa det som det var. Kommer ikke ved penetrering alene (og jeg nyter ikke sexen hvis jeg skal prøve å stimulere meg selv samtidig som jeg skal konse på å ligge sånn at han ikke stanger i livmorhalsen). 

Anonymkode: 92c0d...45e

Betyr det at du aldri kommer sammen med kjæresten din? 

Skrevet

Kommer som oftest samtidig. Når jeg får orgasme blir han så tent at han også kommer

Anonymkode: a5aaa...e8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Leser at det ofte skjer at orgasme kommer samtidig for begge partnerne. 

Er det tilfellet? Tror veldig sjelden det har vært tilfelle med meg. 

Jeg kommer til et optimalt punkt først. Så blir jeg egentlig litt trett. Men fortsetter selvfølgelig til det går for ham. Det er selvsagt veldig godt når han også får orgasme.

Anonymkode: 3a026...47e

ca 1 av 10 ganger samtidig

Skrevet

Vi er ikke så glad i det. Syntes det er best at hun har sine orgasmer før selve samleiet. Da blir samleie mye bedre for henne. Samtidig er det forstyrrende å skulle onanere samtidig under samleie.

Anonymkode: 9ae8a...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi får ofte samtidig. Nå har jeg fått en partner som treffer på et slikt punkt at jeg endelig kommer vaginalt. 

Anonymkode: 2a094...f93

Og hvilke punkt snakker du om da ? ? Omtrentlig plassering i cm i forhold til vaginalinnganngen. ?

Anonymkode: 5cb49...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...