AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Vært fastlege et par ganger allerede men ikke crp og ikke feber så da blir det ikke noe behandling. I tillegg til hoste er snørr også gult og føler meg tett i bihulene. Har vært noe anstrengende jul, ikke fått slappet av så mye som jeg burde men likevel.. dette er svært langvarig Noen som har opplevd lignende, ? Føler ikke det går fremover, hva ville dere gjort? Anonymkode: 46e5a...0f5
Toppmeis Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vært fastlege et par ganger allerede men ikke crp og ikke feber så da blir det ikke noe behandling. I tillegg til hoste er snørr også gult og føler meg tett i bihulene. Har vært noe anstrengende jul, ikke fått slappet av så mye som jeg burde men likevel.. dette er svært langvarig Noen som har opplevd lignende, ? Føler ikke det går fremover, hva ville dere gjort? Anonymkode: 46e5a...0f5 Har hatt det samme i over 2 mnder..
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Det er ikke uvanlig med irritasjon i luftveiene noen uker etter gjennomgått luftveisinfeksjon. Man kan da ha resthoste uten forhøyede infeksjonsprøver. Særlig hvis man hsr tendens til astma. Jeg hadde god effekt av en kur med inhalasjonssteroider en gang hvor dette ble langvarig. Når det er sagt er det fastlegen som kjenner deg, dine evt risikofaktorer og om det er behov for videre utredning av dette, så du får ta rådene her med en klype salt. Anonymkode: 42661...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå