Gå til innhold

Samboer som sletter sosiale media?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har plutselig slettet både Instagram og Facebook, etter en jobbreise. Vi har barn, og han er ganske kjekk. Burde jeg tenkt dette var rart? Han sier grunnen er at han er lei mas på telefonen. 

Anonymkode: 434de...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje han ikke vil bli funnet av noen av møtte? 

Anonymkode: 2a21a...e3a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor burde du tenke det er «rart»? Det er ganske vanlig blant folk med høyere utdannelse å slette sosiale medier for tiden.

Og om du med «rart» tenker at han var utro eller gjorde noe annet uønsket/ulovlig på turen? Hvorfor skulle det føre til at han slettet some? Det er enkelt å både slette samtaler, meldinger og mennesker, om man ikke lengre ønsker kontakt med dem.

Og man trenger ikke slette noe som helst for å beholde et privatliv også i et forhold. Gitt at forholdet ikke er preget av vold eller kontrollerende adferd ser jeg absolutt ingen grunn til at han, gitt at han valgte å drive med «rare» ting, ikke skulle ha dem helt åpent på sine plattformer. Du har uansett ikke tilgang til dem.

Anonymkode: eeccf...82d

• Liker 4
Skrevet

Hadde også tenkt utro..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Er du sikker på det kun var jobbreise?

Anonymkode: 878a1...52e

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart

Anonymkode: ad634...555

• Liker 1
Skrevet

Har du noen grunn til å tro at han lyver? Jeg har venner som forsvinner fra sosiale medier innimellom fordi de trenger en pause av ulike grunner, og som regel kommer de tilbake igjen etter en stund, så i utgangspunktet synes jeg forklaringen hans høres helt plausibel ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg deaktiverte sosiale medier i sommer. Jeg var også lei «mas». Jeg opplevde å være mer tilstede og sov bedre om nettene. Jeg forstår han godt

Anonymkode: 219ce...e01

• Liker 3
Skrevet

Spør om du kan få se hvem som maser...

Anonymkode: 878a1...52e

Skrevet

Glem det, normale folk sletter de sidene. 

Anonymkode: 02120...c6f

• Nyttig 1
Skrevet

Er det rart fordi han gjorde det etter jobbreise? Tidspunktet kan jo være noe han ikke tenkte særlig over selv. Jeg har selv vurdert å slette sosiale medier helt, og i perioder så gjør jeg det for å få litt pauser. Det er bare sunt😊

Anonymkode: 2eee6...9a1

Skrevet

De kan feks ha hatt en diskusjon om hvor mye sosiale media krever av oss, hvor påvirket vi blir av det etc. Det er sånn som får meg til å vurdere å slette some.

• Liker 1
Skrevet

Etter at min venninnes mann ble fersket som utro, forsvant han over natten fra alle sosiale medier. Han fantes ikke på 1881 engang… 

Anonymkode: 5a92c...3de

• Liker 4
Skrevet

Folk reagerer på at folk fjerner sosiale medier.. For en verden vi lever i. Han høres ut som en flott fyr. 

Anonymkode: 41e5d...edc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Etter at min venninnes mann ble fersket som utro, forsvant han over natten fra alle sosiale medier. Han fantes ikke på 1881 engang… 

Anonymkode: 5a92c...3de

Har samme erfaring 

Anonymkode: ad634...555

• Liker 5
Skrevet

Fått seg elskerinne han sier han er singel til og later som de to har et forhold, vet at hun forventer at de skal stå i forhold på sosiale medier og sletter derfor sosiale medier for å ikke bli avslørt av elskerinne og kone. Bortforklare det til begge med at han syns sosiale medier er slitsomt og bestemt seg for å ikke bruke det 

Anonymkode: 7841c...41d

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke rart i seg selv å slette sosiale medier, det kjenner jeg flere som har gjort.

Mulig litt rart valg av tidspunkt da, men hvem vet.. kanskje han lå mutters alene på hotellrommet og kjedet seg og fant ut at nå hadde han tid til å gjøre noe han hadde tenkt på.

Eller så er det jo selvsagt et alternativ at det er noe muffens på gang altså.. skal ikke nekte for det. Men det er ikke et bevis i seg selv, som sagt kjenner jeg noen som bare har vært sånn fuck it, og slettet facebook og insta. Føler nesten det blir flere og flere av dem. Skulle invitere til en fest her om dagen, da var det sikkert fem stk som ikke var på meta mer. Jeg har bare ikke merket det, hvor hvem bruker vel facebook til annet enn å invitere til arrangementer nå om dagen 😅😅

Anonymkode: 81aba...90b

• Liker 1
Skrevet

Han har gjort en tabbe som han er redd for at skal spre seg / vises offentlig, eller han har en stalker.

Skrevet

Hans forklaring  gir ikke mening. Varsler på telefonen kan stoppes ute å slette alle SoMe. Her hadde jeg vært mistenksom.
Jeg kjenner en mann som sluttet helt å bruke SoMe, utenom WhatsApp. Han var utro. 

Anonymkode: 96e35...ea6

• Liker 1
Skrevet

Samme her, ikke noe SoMe-avhengighet lenger. I stedet har jeg blitt hekta på Kvinneguiden. Arghh!🤪

Anonymkode: aacbd...599

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...