AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Hei! Er bedt på middag hos en ukrainsk familie (fire voksne) i ettermiddag/kveld, fjerde juledag. Er det det samme hva jeg har på meg? Kan det bli kulturkrasj? Det står mellom genserkjole/strikkekjole og en penbukse med tynn genser og julerød vest. Fordelen med sistnevnte er at jeg slipper å fryse på føttene, kan gå med ullsokker inne. Har så klart pen sminke, smykker, har stelt håret skikkelig osv. Anonymkode: 97252...065 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Kle deg helt vanlig. Ikke overtenk det. Anonymkode: 3be4c...1db
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 Jeg hadde gått for penbukse og det andre du nevner. Penbukse er liksom den perfekte mellomtingen. Du er tydelig pyntet, iallefall med pent hår, sminke og smykker, men langt fra stivpyntet som man ofte kan bli i kjole (med mindre man bruker kjoler ofte og det bare er en del av hvordan du kler deg). Jeg går ut ifra at dette foregår i Norge. Så da vet de nok hvordan vi nordmenn pynter oss til jul, og vil nok være forberedt på det. Så uansett går dette helt fint. Anonymkode: 9df10...f68
Phoenix Heart Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 Kle deg som du ville gjort i ett norsk juleselskap.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Hoi! Jeg kan oppdatere hvordan det gikk. Valgte en uformell genserkjole (som noen over her skriver så går jeg nesten alltid i kjole, og det vet de folka her også). Vertskapet gikk i joggedress 😂og den voksne datteren i pyjamas. Det var fantastisk god mat, men sjokolade istedet for dessert. Perfekt! Jeg er storfornøyd over hvor lista nå er lagt, og kjenner at jeg ikke har prestasjonsangst når jeg skal be de tilbake. Uformelt og enkelt, akkurat slik jeg vil ha det! Anonymkode: 97252...065
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #6 Skrevet 29. desember 2023 (Og veldig hyggelig!!!! Herlige folk). Anonymkode: 97252...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå