Gå til innhold

Er det bare vi som sitter alene nyttårsaften?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde det var det vanlige. 

Anonymkode: 22c49...ce8

Man er vel heller ikke aleine når man er "vi"?

Anonymkode: 22c49...ce8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er også alene - 40/50-åra.

Skulle vært et veldig spesielt tilbud som lokket meg ut i vinternatten og i kaoset Oslo er nyttårs. Føler meg gammel.

Anonymkode: 4e551...00a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg selvsagt gjort, alle har "storfamilie" eller andre vennepar å feire med. 

Anonymkode: 85ffa...d79

Har du invitert? Eller har du ikke invitert fordi du føler alle har andre å feire med? Tidligere skrev du at du ikke ville invitere for du ikke ville bryte opp folk. 

Anonymkode: 03d2a...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/28/2023 at 6:08 PM, AnonymBruker said:

Skjønner det, men aner ikke hvem. Vi har ingen omgangsvenner, søsknene og foreldrene våre er med andre😔

ts

Anonymkode: 30120...e98

Kanskje et mål for 2024 kan da være å få seg nye venner og nytt nettverk? :) 

Anonymkode: e8af0...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 11.36):

Jeg mistet mannen min for et par måneder siden og er ikke invitert på noe, heller ikke nyttårsaften😏

Anonymkode: 7a860...bc3

Hva med å invitere selv!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 11.51):

For de som inderlig hadde ønsket noen å feire med så er det stusslig. Du kan ikke definere hva andre syns. Ikke alle har venner eller familie å invitere. 

Og når man ER ensom så føler man seg alene med den " skjebnen" selv om man naturligvis vet at man ikke er den eneste i verden som er ensom. Man ER i en boble som det ikke er bare å snappe ut av. 

Anonymkode: 697b1...f14

👏

Anonymkode: a8020...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke synes nyttår  var noe" gøy" siden jeg var i 20 åra.

Nå " må " vi kjøpe noe stjerneskudd og pynte litt pga kidsa. 

Jeg og mannen kunne veldig fint kost oss alene- deilig  å  kunne sitte i joggebukse , spise digg mat/ snacks og lagt oss kl 23.😄

K45

Anonymkode: ab421...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er også alene og synes det er helt ok, for oss er det en helt vanlig dag, og vi legger oss som alltid, blir heller ikke velt av raketter.

Anonymkode: 5b9f8...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg å mannen min har vært sammen i 20 år. Har nå 2 barn på 11 og 5 år. Vi har aldri vært på fest el..vi har alltid vært hjemme eller spist hos mamma og pappa. Da mamma ble enke 11år sidn har hun alltid spist middag med oss på nyttårsaften. Så legger vi oss alle før klokken slår 00.00 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2023 den 16.46):

Dere er ikke alene når du skriver "vi"🏆

Anonymkode: 0cc41...64f

Hva er det med denne tråden som provoserer så mye og får folk til å flisespikke på ordvalg og fortelle TS at hun må slutte å klage? Spørsmålet til TS er ganske så enkelt å forstå; de føler seg alene når de ikke feirer nyttår med andre, og lurer på om det er flere som har det på samme måten. For dem føles det ensomt, selv om de er to personer. Selvsagt burde de helst se lyst på situasjonen og gjøre det beste ut av den, og de burde kanskje ha prøvd å få seg et større nettverk, men nå er nyttårsaften nært forestående og de har altså ikke noen alternativer denne gangen.

Istedet for å svare med whataboutisme av typen "det er da mange som virkelig er alene, dere er jo to!" kan dere jo heller svare på det hun spør om.

Anonymkode: bdadc...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par i begynnelsen av 50-åra her. De store barna skal på fest med venner. Vi blir hjemme med hunden, bare oss to. Hunden er engstelig for fyrverkeri, så det er uansett ikke aktuelt å reise i fra han på nyttårsaften.

Vi lager god middag og koser oss. Vi liker det sånn. Venner og bekjente treffer vi andre dager ila året.

Anonymkode: c080f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du invitert? Eller har du ikke invitert fordi du føler alle har andre å feire med? Tidligere skrev du at du ikke ville invitere for du ikke ville bryte opp folk. 

Anonymkode: 03d2a...99a

Jeg er ikke TS 😊 Var en diskusjon om at folk må gjøre en innsats for å skaffe seg venner å feire med, og jeg svarte at jeg har mange venner men at jeg og 5-åringen likevel blir sittende alene. Og jeg har invitert, men alle er opptatt med sine. 

Anonymkode: 85ffa...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene når man er "vi"? :klo:

Her skal nyttårsaften feires alene med god mat og streaming av film. Var invitert til en venninne, men kjenner ikke de andre i hennes vennekrets særlig godt så jeg takket pent nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...