Kryneren Skrevet 31. desember 2023 #161 Del Skrevet 31. desember 2023 Nei Vi har ikke gjester heller. Tror det er flere enn vi vet so tar en rolig feiring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #162 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Vi er flere "usynlige" som sitter alene. Anonymkode: 321df...f00 Det er veldig leit. Håper 2024 byr på nye sosiale relasjoner for oss. Anonymkode: 942d5...b7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #163 Del Skrevet 31. desember 2023 Par i 30 årene 2 barn. Feirer alene o år.skulle egt til.fam for enkel.middag men pga snøstorm og trafikk så lot vi heller bilen stå. Føles som en helt vanlig dag. Jeg føler overhodet ikke for noen feiring i år det det har vært en veldig dyster avslutning på året. Mine tanker går til de uskyldige barna i Gaza som blir bomba ihjel og Ukraina. Alle de glemte menneskene som søker ly under plastikk tepper og fordervelse forhold. Jeg føler meg som verdens heldigste. I natt vil mange høre lyden av fyrverkeri mens i Gaza og Ukraina regner det ned bomber på dem. Og ikke minst vårt eget folk. Hvor enormt mange det er som sliter med mat regninger og alt som har hendt det siste året. I år er det bare oss. Anonymkode: 0b949...fab 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #164 Del Skrevet 31. desember 2023 Sitter helt alene i kveld, men skjønner godt at det er sårt for par som alltid er alene sammen og ikke har noe nettverk. Alle har vel lyst på litt selskap i blant. Har allerde spist litt mat, ligger på sofaen og scroller mens netflix surrer i bakgrunnen.. Legger meg nok ikke før midnatt, da våkner jeg bare av bråket fra fyrverkeri likevel. Tar det som en vanlig kveld. Anonymkode: 79455...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #165 Del Skrevet 31. desember 2023 Vi er i 40-årene med to små barn. Vi er også som oftest alene på nyttårsaften. Litt fordi de potensielt aktuelle vennene våre er bortreist, familie feirer med andre og fordi vi generelt har lite nettverk. Flere av barnas venners foreldre er også bortreist, og de som er igjen vil kanskje ikke feire med oss. Har invitert, både direkte og indirekte, men fått nei. Det er nok flere barnefamilier som sitter alene enn man tror, men jeg synes likevel det er innmari sårt på spesielt barnas vegne, at de ikke får oppleve nyttårsaften med litt mer feststemning. Og tro meg, vi prøver å ta initiativ resten av året også, men med forsiktige barn som stort sett går under radaren og når vi som foreldre også er ganske forsiktige er det ikke så lett. Mistenker jo at de som er litt som oss er de som også sitter «alene», men som er fornøyd med det, så vanskelig å finne disse også. Anonymkode: 65739...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #166 Del Skrevet 31. desember 2023 Hvis det er DERE, så er dere ikke alene Anonymkode: 42613...25c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #167 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg sitter alene på et rom på sykehuset og får tiden til å gå med å være på KG. Er man flere er en vel ikke alene? Ser andre kommentere det samme også, men ikke lest alt her. Går forsåvidt fint her. Kan gå ut i noe fellesområder (gang) hvor det er en tv og litt diverse, men jeg orker ikke helt å forholde meg til «nytt år og blanke ark» osv når noen timer fremover i tid ikke endrer på så mye. Jeg er like syk da som nå, så vil heller tenke på annet enn å se så mye fremover for egen del. Ønsker alle en så god nyttårskveld som mulig uavhengig om en er alene, med noen og/eller omstendighetene er utfordrende. Det er bare en søndag, og mandag imorgen. På godt og vondt, men mest godt for meg å tenke sånn akkurat nå 🧡 Anonymkode: fce28...29b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #168 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg er aleine med barna mine, minste har spysyken men hadde uansett tenkt å bare være her hjemme med de… Anonymkode: 123b1...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 31. desember 2023 #169 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg er helt alene. Stusselig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #170 Del Skrevet 31. desember 2023 Hvorfor lager folk så stort nummer ut av nyttår? 😅 mannen min jobber, jeg er alene med barn, vi har laget oss digg middag og skal se på tv resten av kvelden, med smågodt og pysj. Vi koser oss skikkelig. Elsker å være med familien ❤️ etter flere sosiale kvelder på jul/romjul er det skjønt å bare slappe av! Anonymkode: 95e31...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 31. desember 2023 #171 Del Skrevet 31. desember 2023 Mange vi kjenner som tar det bare med ro hjemme i kveld. Og flere som hadde planer avlyste pga været vet jeg. Vi er også hjemme med 2 små. Ute er det full snøstorm (som varslet). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 31. desember 2023 #172 Del Skrevet 31. desember 2023 Man er ikke alene om man er to eller flere. Jeg er helt alene her noe jeg har vært i åresvis. Ufrivillig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2023 #173 Del Skrevet 31. desember 2023 Ungen er hos faren sin, så da er jeg alene. Jeg har vært forberedt på det en stund men allikevel litt stusslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #174 Del Skrevet 31. desember 2023 Ser nå at det bare blir meg i kveld. Det snør og mannen må ut og jobbe i kveld og i natt. Det er samme til jul annehvert år, snør det er han på jobb og jeg alene. Annehvert år er ungene her så da går det greit uansett. Men, jeg har blitt godt trent i å være alene så jeg klager ikke. Det blir bare ikke noen fin kalkunmiddag som vi hadde håpet. Anonymkode: 85f3b...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 31. desember 2023 #175 Del Skrevet 31. desember 2023 Man er da ikke alene når man er to. Og man kan jo gjøre det til en hyggelig par-kveld? Hvis dere ønsker å feire med en vennegjeng, gjør dere noe for å få til dette selv? Man må invitere for å få invitasjoner. Når man er forholdsvis ung, frisk og er gift/samboer synes jeg ikke man kan klage over ensomhet, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 31. desember 2023 #176 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg tror jo det er ganske mange som sitter alene på nyttårsaften - frivillig eller ufrivillig - og om man er 1 eller 2.... For meg er nyttårsaften er vanlig kveld - litt styr hvis man er på fest å komme seg hjem så er ikke lei meg for at jeg ikke skal på fest. Synes ikke det er noe problem å sitte alene - gjør man det så er det jo litt opp til en selv å prøve å få til noe. Men man må jo tenke på at det er en kveld hvor mange feirer med familie , mange drar på fjellet , mange må være hjemme pga. barn/dyr og mange har faste venner de feirer med - da er det stor sjanse for at man ikke er med de. Det er jo mange andre kvelder i året også - hva med å gjøre litt mer utav de og tenke på å skaffe seg et nettverk slik at man har noen å være sammen med om man ønsker det. Så får man jo begynne å tenke at siden det jo gjelder ganske mange - skal man føle seg mislykket om man ikke har noen å feire med ? Er hyggelig om det hadde vært et sosialt lag MEN man kan ha det veldig bra alene også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #177 Del Skrevet 31. desember 2023 Lea skrev (57 minutter siden): Man er ikke alene om man er to eller flere. Jeg er helt alene her noe jeg har vært i åresvis. Ufrivillig. Har du noen tanker om hvordan du kan snu det (hvis du ønsker)? Det er litt det jeg bruker kvelden til; fundere og reflektere over hvordan og hvorfor ting er som de er, hva jeg ønsker, og hvordan jeg kan endre nåværende situasjon. Stor klem til deg ❤️ Anonymkode: 942d5...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #178 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg og samboeren er hjemme med 1 åringen som nå er i seng 🤷🏼♀️ ser ikke på at vi er oss to bare, som å være alene akkurat. Anonymkode: 4b8de...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 31. desember 2023 #179 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er DERE, så er dere ikke alene Anonymkode: 42613...25c Nei, men uten å bli invitert til noen. Hvis resten av omgangskretsen har planer, kan tosomhet også være ensomt. Hvis man da ikke velger den selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #180 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg og mannen er også bare oss 2 i kveld. Jeg hater nyttårsaften, syns det er en oppskrytt kveld. Spise middag i 9-10 tiden på kvelden er ikke min greie, og raketter er jeg ikke glad i. Jeg skulle ønske mannen syntes det var like greit som meg å være bare vi, men han klager. Siden han ikke bare vil være vi to så feirer vi noen nyttårsaftener sammen med andre. Anonymkode: ff762...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå