AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Par på 50 år, 3 barn som er ungdommer og som er med venner. Føler vi er de eneste😔 Anonymkode: 30120...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Nei, vi skal sitte alene og ta noen drinker, se på raketter og kanskje ta en tur ut om humøret sier så. Gleder oss skikkelig!!! Anonymkode: e2f08...a1a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 Vi også. Store barn og begrenset nettverk dessverre, litt sårt. Men tror det er mange av oss….. Anonymkode: 4e0ee...26a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Del Skrevet 28. desember 2023 Vi er snart 50 år. En gutt på 22 som sikkert skal ute med venner. Vi er hjemme med 15 åringen. Det er vi hvert år. Vi velger det da Anonymkode: 4392b...898 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Del Skrevet 28. desember 2023 40-åringer med barn her 🙋🏻♀️ Vi har kun vært oss siste 12-åring. Om vi plutselig skulle hatt barnevakt så ville vi nok fortsatt ikke hatt noen å feste med. (Fleste vi kjenner holder seg hjemme, og ut på byen gidder vi ikke) Syntes det er koselig å pynte seg, spise god mat sammen og se en fin film. Nyttårsaften etter rakettene ble slutt har egentlig aldri vært så stas. Ikke missforstå, jeg syntes raketter er tull, men det ble plutselig bare en «vanlig» kveld for min del. 🙂 Anonymkode: 15b66...152 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #6 Del Skrevet 28. desember 2023 Er det noen av foreldrene til barnas venner dere kan feire med. Spør barna deres om de vet hva foreldrene til xx skal på nyttårsaften. Hvis de skal være hjemme for å passe hus, så inviter de✨ Anonymkode: 88e1c...a8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Del Skrevet 28. desember 2023 "Sitter alene"? Snakk om å gjøre ting stussselig. Hva med å lage en hyggelig kveld for dere selv? Anonymkode: 5544c...1c0 38 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Del Skrevet 28. desember 2023 Nope, slutten av 20 årene, ingen barn og lite nettverk... Blir oss to og hunden. Anonymkode: 5f1a5...42e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 Populært innlegg #9 Del Skrevet 28. desember 2023 Om man er to er man ikke alene Anonymkode: cdb05...29b 52 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 28. desember 2023 #10 Del Skrevet 28. desember 2023 Vi har feiret med venner før barn, med barns venners foreldre en periode, en periode med svigers og nå hjemme alene. Tror det skal bli koselig. Man kan jo også gjøre noe sosialt på formiddagen, før alle andre skal andre ting. Da får man kombinert både noe sosialt og en rolig kveld. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 Populært innlegg #11 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg mistet mannen min for et par måneder siden og er ikke invitert på noe, heller ikke nyttårsaften😏 Anonymkode: 7a860...bc3 4 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #12 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om man er to er man ikke alene Anonymkode: cdb05...29b Samme tenkte jeg. Merkelig innlegg. Anonymkode: c3c5a...3ae 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #13 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg var helt alene i fjor. I år blir det meg og 5-åringen. Så nei. Anonymkode: 85ffa...d79 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #14 Del Skrevet 28. desember 2023 Vi er i 40-årene, har ingen felles barn men han har to barn fra før (som begge er voksne) som har egne planer. Mannen min tar immundempende medisin en gang i uka, og i år treffer denne dagen akkurat på nyttårsaften, så han kommer ikke til å være så mye futt i. Vi skal spise middag sammen med svigersene, men de er jo gamle og trøtte, så å feire nyttårsaften sammen med dem er ikke et alternativ. Da sitter jeg heller alene foran TVn, spiser snop og skåler med meg selv utover kvelden. Jeg har ganske greit stort nettverk, men alle de andre vennene mine har egne familier og planer for kvelden, eller så jobber de, så nyttårsaften blir ofte litt nedskalert for vår del. Så nei, dere er ikke alene om å føle dere alene på nyttårsaften. Anonymkode: bdadc...cd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #15 Del Skrevet 28. desember 2023 Dere har jo hverandre? Jeg og mannen feirer bare oss og er strålende fornøyd med det. Anonymkode: c394c...84a 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #16 Del Skrevet 28. desember 2023 Her blir det rolig hjemmekveld med god mat og en god serie eller film. Skal nok avgårde på natta og hente ungdommene hjem. Vi har de siste åra valgt å være hjemme på nyttårsaften og syns det er helt topp. Samles med noen venner og god middag en annen dag i løpet av jula i stedet. Anonymkode: 5a58b...559 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Del Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om man er to er man ikke alene Anonymkode: cdb05...29b Ok... det er fortsatt sårt. Når man ser alle andre feire med sine familier, eller med en vennegjeng. Anonymkode: 5f1a5...42e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. desember 2023 #18 Del Skrevet 28. desember 2023 Samboer og jeg feirer alltid bare oss to. Det er fordi vi har hund og katt som vi ikke vil gå fra på nyttårsaften. Vi trives med det. Det er koselig med familiemiddager i jula, men det gjør også at det er ekstra godt å sitte i ro og fred bare oss to nyttårsaften. Vi lager god middag og deler en flaske vin. For meg har nyttårsaften blitt en rolig dag med meg og mine, en kveld for ettertanke. 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg forstår at det er sårt. Selv foretrekker jeg å være alene, og håper jeg klarer å komme meg hjem til meg selv. Har vært på familiebesøk 60mil hjemmefra i jula, men klarte å få influensa eller en kraftig forkjølelse. Samtidig har jeg stående invitasjon til vennefeiring, og da er det ikke sårt. Kanskje dere kan planlegge selskap og invitere noen neste år? Anonymkode: 24438...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Del Skrevet 28. desember 2023 Har aldri party nyttårsaften 🙃. Voksent barn hjemme i jula, men vet ikke om han skal på fest. Alltid besøk av to slektninger, på kalkun osv. Nyttårsaften er ikke en dag jeg liker 🙃 Anonymkode: 96fd3...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå