Gå til innhold

Menn 40+ - erfaring med "testo"-preparater

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant80 skrev (4 timer siden):

Disse produktene fungerer på den måten at man får tilskudd av f.eks Zink,B vitaminer osv. Det er også det. Men mange menn behøver disse som kosttilskudd i 40 års alderen. Så derfor er det også slik at mange vil si at de fungerer på de. 

"Dritt" er det ikke. Men overpriset og litt villedende - ja. Men er man en sån en som ser for seg ren testo i pilleform,så ja da blir man rundlurt. Men da er man passe tjukk i huet fra før.

Vitamin industrien tjener rått på at vi pisser ut de overprisede produktene deres. Hvis du har normalt kosthold, så har du mest sannsynligvis gode verdier. Mange trenger påfyll av C og D vitamin pga. vinteren i Norge, greit nok, men "mann" og hva alle de forskjellige produktene som reklameres for på tv er ren bullshit, ja vitaminer har noe for seg, men påstandene de kommer med ved subjektive bruker erfaringer er bare tull og hadde det hatt den effekten de hinter at tablettene de selger har, ja så hadde det vært reklamert basert på vitenskapelige tester eller det hadde vært forbudt, da det hadde vært et anabolt steroid produkt. Så jo det er dritt og ja det er overpriset og disse firmaene opererer helt på grensen av loven. Trenger du vitamintilskudd, kjøp en pakke med multivitaminer til en fjerdedel av prisen og du trenger ikke styre med tøvete abonnement løsninger.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann I 40 årene her!

Tren og legg om kostholdet, då får du mindre magefett, mer testosteron, og ta en skikkelig sjekk hos legen. Blodet ditt avslører mye!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (13 timer siden):

Vitamin industrien tjener rått på at vi pisser ut de overprisede produktene deres.

Denne industrien lurte på hele jordkloden verdiløse vaksiner nylig. Det sier litt om hvilken makt de har. Ikke en gang myndighetene klarer å stå i mot det presset.

Anonymkode: b053a...396

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidsfordriv2023
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en mann hjemme som matcher perfekt med TV-reklamene for ulike "testo"- vitamintilskudd for menn. Han er trøtt og sliten, kroppen lagrer fett på nye plasser og sexlysten er kraftig på retur. Det påvirker forholdet vårt veldig negativt. 

Er det noen som har erfaring med slike preparat? 

Ønsker kun høre fra de med erfaring, egen eller partners. Dere som "har hørt om noen som har snakket med noen" og eller bare generaliserer kan scrolle videre. 

Anonymkode: 8954b...e3f

Problem med lege utskreven test, er at kroppen slutter å produsere selv sin egen test. Så du må gå resten av livet på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg ønsker å høre erfaringer med lovlige kosttilskudd som annonseres og selges på det åpne marked, som sies å kunne løse utfordringer vi har. 

Det var akkurat slike som deg jeg ikke ville ha i tråden her. 

Anonymkode: 8954b...e3f

Ta en prat med egen lege- så kan du få hjelp til å nøste litt i det du sliter med.  Lykke til! 

Anonymkode: af958...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ts beskriver er en nokså naturlig utvikling for mange menn. For å bremse en slik utvikling tror jeg det må mer til enn vitamintilskudd, enten det er snakk om testo eller ikke. Livsstil, bevisstgjøring, og en annerledes tilnærming til sex, tror jeg er en bedre løsning. Er det sykdom inne i bildet kan vitamintilskudd og medisinering være riktig, men beskrivelsen høres for meg ut som en typisk konsekvens av en resignert livsstil som dreper all lyst. Denne utviklingen er ikke alltid bare mannens skyld heller. Sex og lyst handler oftest om begge to, selv om det bare er den ene som mangler lyst så vil den andre alltid ha en viss påvirkning på utviklingen, både i positiv og negativ retning, og det er alltid ting som kan gjøres annerledes og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...