AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Skrevet 28. desember 2023 Jeg har en mann hjemme som matcher perfekt med TV-reklamene for ulike "testo"- vitamintilskudd for menn. Han er trøtt og sliten, kroppen lagrer fett på nye plasser og sexlysten er kraftig på retur. Det påvirker forholdet vårt veldig negativt. Er det noen som har erfaring med slike preparat? Ønsker kun høre fra de med erfaring, egen eller partners. Dere som "har hørt om noen som har snakket med noen" og eller bare generaliserer kan scrolle videre. Anonymkode: 8954b...e3f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Skrevet 28. desember 2023 Du igjen..!? Skjønner ikke helt motivasjonen din med gjentatte tilnærmet identiske tråder! Anonymkode: 7571a...80e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #3 Skrevet 28. desember 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du igjen..!? Skjønner ikke helt motivasjonen din med gjentatte tilnærmet identiske tråder! Anonymkode: 7571a...80e Scroll videre og ikke ødelegg for andre. Anonymkode: 8954b...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #4 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Scroll videre og ikke ødelegg for andre. Anonymkode: 8954b...e3f Du ønsker kanskje at menn skal ødelegge helsen sin!? Anonymkode: 7571a...80e 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #5 Skrevet 28. desember 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du ønsker kanskje at menn skal ødelegge helsen sin!? Anonymkode: 7571a...80e Jeg ønsker å høre erfaringer med lovlige kosttilskudd som annonseres og selges på det åpne marked, som sies å kunne løse utfordringer vi har. Det var akkurat slike som deg jeg ikke ville ha i tråden her. Anonymkode: 8954b...e3f
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 28. desember 2023 #6 Skrevet 28. desember 2023 Hos legen kan man få tilskudd i form av testosteron, om man kvalifiserer til det.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #7 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker å høre erfaringer med lovlige kosttilskudd som annonseres og selges på det åpne marked, som sies å kunne løse utfordringer vi har. Det var akkurat slike som deg jeg ikke ville ha i tråden her. Anonymkode: 8954b...e3f Du vet du får liten tiss av boler? Kroppen din ødelegges når du tilfører "testo" utenfra. Kroppen din har en naturlig balanse, som er perfekt balansert i utgangspunktet. Når du tilfører kroppen din testosteron, ender du til slutt opp med en kropp der testiklene slutter å fungere permanent. Det er ikke bare testosteron som blir rammet ved eksternt tilført testosteron! Så vet du det🤏 Anonymkode: 7571a...80e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #8 Skrevet 28. desember 2023 Maatte_ha_konto skrev (2 minutter siden): Hos legen kan man få tilskudd i form av testosteron, om man kvalifiserer til det. Det er de færreste som får det av legen. Med mindre du har kleinfelters syndrom e.l De aller færreste burde tilføre kroppen testosteron utenfra. Anonymkode: 7571a...80e
K.B. Skrevet 28. desember 2023 #9 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en mann hjemme som matcher perfekt med TV-reklamene for ulike "testo"- vitamintilskudd for menn. Han er trøtt og sliten, kroppen lagrer fett på nye plasser og sexlysten er kraftig på retur. Det påvirker forholdet vårt veldig negativt. Er det noen som har erfaring med slike preparat? Ønsker kun høre fra de med erfaring, egen eller partners. Dere som "har hørt om noen som har snakket med noen" og eller bare generaliserer kan scrolle videre. Anonymkode: 8954b...e3f Sånne preparater du ser reklamert for på tv er så bullshit at jeg undres hvorfor de får lov til å reklamere for dritten sin. Hvis mannen din har lavt testosteron nivå, så kan han selvfølgelig endre kosthold og trene, det vil booste det naturlige testosteron nivået, menn i 40 årene har synkende test nivå og å gå til legen å få et test regime under oppfølging av fastlegen er absolutt et alternativ, dette er jo i praksis steroider, men fra trygge leverandører og under oppsyn der de tester blodtrykk osv, sånn at dette er relativt trygt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #10 Skrevet 28. desember 2023 Tror mange menn hadde trengt et lite tilskudd av testosteron etter en viss alder. Akkurat slik vi kvinner trenger tilskudd av hormoner også. Anonymkode: e48d7...f1a 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #11 Skrevet 28. desember 2023 Fastlegen er den som vet hva som er best, og kjøpe preparater fra TV ser jeg ingen grunn til. Jeg fikk av min fastlege, men ikke pga. lav sexlyst. Den var normal, men med testokrem gikk jeg med stå i tide og utide. Det var veldig slitsomt siden jeg ikke kunne se en damerumpe, eller sette meg ned hvor den kom litt i klem og endte med en kram. Måtte onanere så skinnet gikk varmt uten at jeg hadde lyst. Sluttet av den grunn. Anonymkode: a1b21...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #12 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fastlegen er den som vet hva som er best, og kjøpe preparater fra TV ser jeg ingen grunn til. Jeg fikk av min fastlege, men ikke pga. lav sexlyst. Den var normal, men med testokrem gikk jeg med stå i tide og utide. Det var veldig slitsomt siden jeg ikke kunne se en damerumpe, eller sette meg ned hvor den kom litt i klem og endte med en kram. Måtte onanere så skinnet gikk varmt uten at jeg hadde lyst. Sluttet av den grunn. Anonymkode: a1b21...f2b He! Fastlegen din vet ikke best i en slik sammenheng. Fastlegen ville henvist til endokrinolog for utredning og hen ville nok ikke anbefalt å starte med denne type behandling med mindre det er behov for det. Noe de færreste av oss har. De som starter behandling for noe som kanskje sannsynligvis ikke er indisert, gjør mer skade enn nytte. Testosteron behandling er forbundet med økt sykdomsrisiko, feks kreft og hjerte-karsykdommer. Anonymkode: 7571a...80e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #13 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror mange menn hadde trengt et lite tilskudd av testosteron etter en viss alder. Akkurat slik vi kvinner trenger tilskudd av hormoner også. Anonymkode: e48d7...f1a Nei! Ikke spesielt ofte. Anonymkode: 7571a...80e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #14 Skrevet 28. desember 2023 K.B. skrev (15 minutter siden): Sånne preparater du ser reklamert for på tv er så bullshit at jeg undres hvorfor de får lov til å reklamere for dritten sin. Hvis mannen din har lavt testosteron nivå, så kan han selvfølgelig endre kosthold og trene, det vil booste det naturlige testosteron nivået, menn i 40 årene har synkende test nivå og å gå til legen å få et test regime under oppfølging av fastlegen er absolutt et alternativ, dette er jo i praksis steroider, men fra trygge leverandører og under oppsyn der de tester blodtrykk osv, sånn at dette er relativt trygt. Feil! Det er ikke trygt å bruke anabole steroider! Anonymkode: 7571a...80e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #15 Skrevet 28. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er de færreste som får det av legen. Med mindre du har kleinfelters syndrom e.l De aller færreste burde tilføre kroppen testosteron utenfra. Anonymkode: 7571a...80e Mange som får det. Man kan også gå til privatklinikk. Men steg 1 burde være å komme seg ut av sofaen og ta noen markløft som vil stimulere til større produksjon. Fasting skal også øke produksjonen sammen med Zma-tilskudd Anonymkode: 3615f...0e4 1
Fant80 Skrevet 28. desember 2023 #16 Skrevet 28. desember 2023 (endret) 1 hour ago, K.B. said: Sånne preparater du ser reklamert for på tv er så bullshit at jeg undres hvorfor de får lov til å reklamere for dritten sin. Hvis mannen din har lavt testosteron nivå, så kan han selvfølgelig endre kosthold og trene, det vil booste det naturlige testosteron nivået, menn i 40 årene har synkende test nivå og å gå til legen å få et test regime under oppfølging av fastlegen er absolutt et alternativ, dette er jo i praksis steroider, men fra trygge leverandører og under oppsyn der de tester blodtrykk osv, sånn at dette er relativt trygt. Disse produktene fungerer på den måten at man får tilskudd av f.eks Zink,B vitaminer osv. Det er også det. Men mange menn behøver disse som kosttilskudd i 40 års alderen. Så derfor er det også slik at mange vil si at de fungerer på de. "Dritt" er det ikke. Men overpriset og litt villedende - ja. Men er man en sån en som ser for seg ren testo i pilleform,så ja da blir man rundlurt. Men da er man passe tjukk i huet fra før. Endret 28. desember 2023 av Fant80
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 Mannen min får av legen pga sykdom. Det høres ut som mannen din burde starte med å komme seg ut av sofaen og endre kosthold først.. De preparatene som kjøpes som kosttilskudd fra tv er bare svada. Det på svartebørsen er livsfarlig. Testo via lege er helt ok og virker bra. Må passe på slik at det ikke blir for mye blod i kroppen og sjekke prostata ofte. Anonymkode: e9c21...4b9
K.B. Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Feil! Det er ikke trygt å bruke anabole steroider! Anonymkode: 7571a...80e Steroider under oppsyn er ikke i nærheten så farlig som du vil ha det til. Du må skille mellom bruk og misbruk.. Akkurat som kvinner har overgangsalder, så har også menn det, testosteronet synker drastisk i førti årene, som fører til endringer i kroppen. Å ta en vedlikeholdsdose av steroider under oppsyn og med legemidler som reduserer oppbygging av østrogen i kroppen osv. er ikke det samme som hva f.eks en bodybuilder holder på med. At dette fortsatt er litt uvanlig i Norge betyr ikke at dette foregår i andre land og stort sett så er det en minimal fare forbundet med dette.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en mann hjemme som matcher perfekt med TV-reklamene for ulike "testo"- vitamintilskudd for menn. Han er trøtt og sliten, kroppen lagrer fett på nye plasser og sexlysten er kraftig på retur. Det påvirker forholdet vårt veldig negativt. Er det noen som har erfaring med slike preparat? Ønsker kun høre fra de med erfaring, egen eller partners. Dere som "har hørt om noen som har snakket med noen" og eller bare generaliserer kan scrolle videre. Anonymkode: 8954b...e3f Du ønsker deg sikkert ikke mitt svar. Men hva med å få mannen til å TRENE isteden?? Anonymkode: 5b9b6...e85 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 Menn får mindre testosteron med alderen. Hos endel menn er det veldig synlig,med voksende" pupper" som kommer av østrogen dominans. Mindre musklatur,lavere libido. Anonymkode: e48d7...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå